Revolt Skrevet November 24, 2005 Rapporter Share Skrevet November 24, 2005 Hei alle Mazda-venner. Jeg vet at Mazda 6 er en kjempebil, men hva skjer om 10 år når 626'ene begynner å dra skikkelig på årene, vil vi da kjøre rundt i Mazda 6? Dessuten, flaggskipet 626 v6; kom den siste modellen i 97? Noen som vet hvorfor det ikke er laget nyere modeller av disse lekkerbiskene, eller er det? Drømmen er engang å ha råd til å eie en 626 2.5 V6. Noen som vet om de nye Mazda 6'ene er like spreke som V6'ern? Husker jeg så på en 626 2.5 V6 da jeg skulle kjøpe bil, den hadde gått ca 140.000 og var så strøken som det er mulig å få den vil jeg tro. Det som hindret meg fra å slå til var at den var automat og ikke manuell, som jeg ønsket meg mest, samt at forsikringspremien var adskilllig høyere enn på bilen jeg til sist endte opp med.. Siter Mazda 626 1.8i 1998 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet November 25, 2005 Rapporter Share Skrevet November 25, 2005 nye mazda 6 mps kom med v6, men er litt mer skjeldne de enn vanlige 6en... men om en 10-15 år.. hvem veit ? hehe blir vel stor import fra japan osv da :P hehe (tror ikke det har blitt solgt noen mps er i norge) Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg