banybakke Skrevet November 29, 2005 Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 1,6 litern fra 89 er vel ingen insprut motor. Du har elektronisk forgasser og catalysator vil jeg tro. Da har du ikke lambda Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marfje Skrevet November 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 det var det jeg mente og.. :) skal prøve og "reparere" den grillte ledningen i morgen. kommer seg forhåpentligvis.. lappen på torsdag kansje? :D Mvh Marfje Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marfje Skrevet November 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2005 da var den fikset på.. men, problemet forsetter. får start på den med en gang... så neste gang jeg skal starte er den helt "dau"... batteriet kan det ikke være når jeg får start på den heller.. noen alternativer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
banybakke Skrevet November 30, 2005 Rapporter Share Skrevet November 30, 2005 Da du sa den var dau så trodde jeg kanskje du mente at den ikke klarte å dra rundt motorn når du prøvde å starte. Den snur rundt, men vil ikke slå etter? er det det du mener? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marfje Skrevet November 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2005 er ikke helt sikker på hva du mener men, den starter fint første gangen så når jeg skal starte den igjen kinner den bare.. vet ikke hva det kan være for noe. problemet har oppstått etter det brant på insugs-manifoilet(vet ikke om det er korekt ord.. men, den rett under forgasseren)ledningen som jeg byttet i dag var ganske herpet så den er byttet. men det hjalp jo ikke stort.. har sinsykt lyst å få den til å gå skikkelig i dag.. har som sagt oppkjøring i morgen, og hvis alt går etter planen vil jeg bare hoppe i bilen og kjøre :D så jeg er sinsykt takknemmelig for alle svar som kan hjelpe meg til å fikse denne gamle tyskeren :) Mvh Marfje Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
banybakke Skrevet November 30, 2005 Rapporter Share Skrevet November 30, 2005 Da må du feilsøke litt. får den bensin sånn at pluggene blir våte når du kjører den på startern å den ikke vil starte, lukter det bensin. Skru ut en eller flere plugger og se etter farge på pluggene og om de er våte. Sjekk samtidig om du har fått skadet noen vacumslanger ved manifolden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marfje Skrevet November 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2005 will do :) (titengn) Mvh Marfje Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marfje Skrevet Desember 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2005 fant problemet.. var eiring i fordeleren og en vrid vakum slange.. så no er golfen good to go :) og lappen er i boks no! WEEEE Mvh Marfje Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
banybakke Skrevet Desember 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2005 Grattis ! Kjør pent ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marfje Skrevet Desember 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2005 hehe takker! :) kjører alltid pent jeg :) Mvh Marfje Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg