Cossieman Skrevet November 24, 2005 Rapporter Share Skrevet November 24, 2005 ja snøen er meldt, skiiiiiiiikkelig dritt, jeg hater vintern mer en laserkontroller. håper det plutselig blir klima endring og 20 pluss grader helt til mai!!!! hadde det vært opp til meg skulle jeg pissa på all snøen i norge.. (måtte få ut litt aggresjon,=D) Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet November 24, 2005 Rapporter Share Skrevet November 24, 2005 Snø er morro det :D men hvor kommer snøen da? Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet November 24, 2005 Rapporter Share Skrevet November 24, 2005 siden det kommer i mjøndalen får vel tranby også snø :D Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet November 24, 2005 Rapporter Share Skrevet November 24, 2005 Snø er koselig det da. Men ikke så stas å kjøre på gammel snø som dumper verre enn brosteiner når man har stiv bil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cossieman Skrevet November 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2005 hehe, er meldt snø utpå dagen engang. og jeg har aldri kjørt på snø, "utenom bane" på jorde, også skal jeg jobbe ved furuset i morra. DOH! Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet November 24, 2005 Rapporter Share Skrevet November 24, 2005 Du har tydeligvis en 2wd og ikke 4wd Cossie ;) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet November 24, 2005 Rapporter Share Skrevet November 24, 2005 Er bare å avpasse farten etter forholdene det, ha skikkelige dekk på og bruke sunn fornuft! Istedenfor å klage over snøen, som faktisk kommer hvert år, så lær å kjør på glatt føre! Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kixx Skrevet November 24, 2005 Rapporter Share Skrevet November 24, 2005 Vinteren er drittkult etter en lang og våt høst. Da kommer alt folket ut for å leke seg på snøen. Her i Molde er det rundt 20 - 30 biler som møtes hver kveld for å svine når det er snø. Ikke noe bedre enn å ligge flere hundre meter sidelengs. :wave Siter Wankel så klart!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet November 24, 2005 Rapporter Share Skrevet November 24, 2005 slutt og klag.. hehe.. vintern går fort sidlengs.:p.. så det så.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet November 24, 2005 Rapporter Share Skrevet November 24, 2005 SNØ ER GØY!!EEEEELSKER SNØEN!!! skal sladde en ekstra runde for deg :D Mvh Erik Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Mag. Skrevet November 24, 2005 Rapporter Share Skrevet November 24, 2005 Gøy med vinter og bakhjulstrekk cheers Å blir det skikkelig kulde, Så blir det isbanekjøring også :wave Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet November 24, 2005 Rapporter Share Skrevet November 24, 2005 Bedre med en vinter med skikkelig snø, fremfor en vinter med bare regn regn og atter regn! Blir lysere også når det kommer snø på bakken:) BRING IT ON:) Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cossieman Skrevet November 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2005 heller regn en snø fra min side, iaffal i år:D Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet November 25, 2005 Rapporter Share Skrevet November 25, 2005 Er det første vinteren din med snø og RWD skjønner jeg at du er skeptisk. Det var jeg første vinteren min også med M3'n min når jeg hadde den. Men det tar ca 7-14 dager så smiler du fra øre til øre og har bare lyst til å leke deg. Du lærer deg FORT hvor grensen går på bilen din og da er alt bare morro :wave Nå har jeg vært gjennom en del vintere med FWD RWD og dette er min første med Quattro driv så jeg sitter bare å tripper og lurer på hvorfor kong vinter ikke har kommet ennå happyhappy Gi med glatte veier og fjern alle som sinker fri sidelengs flyt :wave Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cossieman Skrevet November 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2005 jeg har fwd:D men jeg bare hater vintern akkurat i dag, mest pga av kulden, også må man kjøre saktere:( :=) blir morro med rwd da, kanskje vinterbil:D Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg