overn Skrevet Januar 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 borra leenge å ødelagt x antall borr..hehe..tok jeg av dørtrekket å fant dekset over låsemekanismen inni døra var kilt seg fast å knust noen steder. skrudde så av låsekassa å fikk se at en liten bit som skal dra med seg hele greia tilbake var knekt(en bitteliten del) fikk læreren min til å kutte av et lite stykke på kassa for å komme til å sveise på den lille biten(går på bil-linja).satte den i døra igjen å vips så funka den som den skulle gitt =) hadde problemer med noe lading på den bilen å..men det ble fikset av en ny dynamo. da den gamle hadde visstnok gått rundt 400 000!( ikke på min bil, forrige eier kjøpte brukt dynamo).så nå gjenstår bare lappen..hehe oppkjøring 6 februar i hønefoss! Siter Jobber som lakkerer i Bærum. Vho92@hotmail.com (er ikke 92 modell) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg