aftab187 Skrevet November 24, 2005 Rapporter Share Skrevet November 24, 2005 Morn. Har en liten deal angående en BMW 323i, men en BMW 325E 2,7liter ETA motor. Den er ombygd med skivebremser foran og bak. Godkjent. Han skulle ha 15 lapper for den. Men hvis jeg henter den før enden av denne uka så for jeg den for 7 lapper. Greit nok. Problemet er at fordelerlokket og coilen er defekt. Jeg må kjøpe en ny en. Hva syns folket, skal jeg slå til? CA hvor mye koster fordeler og coil? Hva er opplegget med 2,7l ETA motor? aldri hørt om det. mvh Aftab187 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrtx Skrevet November 24, 2005 Rapporter Share Skrevet November 24, 2005 Hørtes ut som en grei pris egentlig, men hvorfor halverer han plutselig prisen plutselig? hehe. Coil og fordelerlokk koster vel ikke allverden, er vel litt vanskeligere å skaffe brukt. sjekket på gs? (http://www.gsbildeler.no). Men se for alldel etter rust osv osv. man får vel det man betaler for, er det ikke det det heter? ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inzane_ Skrevet November 27, 2005 Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 325E er vel en økonomi utgave. Lavkomp, 140 hester osv.. Veldig mye brukt til overladning grunnet den lave kompen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
locktite Skrevet November 27, 2005 Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 323i har orginalt skiver rundt om. bytt fordelern og coilen på stedet før du betaler. Kan eier garantere at det er det som er feilen? Siter 90 Bmw 318is Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet November 27, 2005 Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 325E er vel en økonomi utgave. Lavkomp, 140 hester osv.. Veldig mye brukt til overladning grunnet den lave kompen.. er motsatt problem for en kamerat med e30 med den 2.7 literen fra 325E, for høy komp til å bygge om til turbo, men morro maskin med litt NA mods, går godt, fliser 325i'er :p Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg