poppet Skrevet November 23, 2005 Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 Noen andre her som har stor varmegang på kontakten til lysbryter? har hatt så stor varmegang der slik at kontakten har begynnt å smelte litt jeg. det er rart siden jeg ikke har større pærer eller noe som skulle tilsi at det skulle bli så varmt der.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi 90 1985 Skrevet November 23, 2005 Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 hmm... jeg har ikke noe lignende problem, men jeg hadde lett mc før og der smeltet hele lyssystemet pga kontaktfeil i kontaktene... har du sjekket at alle kontaktene sitter godt fast i hverandre og at det ikke er noen kontakter eller ledninger som det kan være kontaktfeil i som burde byttes? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gofle2 Skrevet November 24, 2005 Rapporter Share Skrevet November 24, 2005 jeg var på vei til våler en gang.. nattestid.. så lukta det svidd og lysa forsvannt... etter ei stund fant jeg ei kontatkt som var avbrennt... var bare aska igjenn.. har heller ikke mer en 55w h4 pærer... sikkert bare p.g.a dårlig kontakt.. ligger å gnisser slik at det blir varme i den... Siter [08] bmw e91 318d til salgs -x- 99 bmw e46 320i (solgt) -x- 93 Bmw e36 318is (solgt) -x- 85 audi 90 2,0 5e (solgt) -x- 86 golf2 1,8 gl (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
poppet Skrevet November 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2005 Og slik så kontakten ut! lurer fælt på hvorfor dette har skjedd? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg