fluid Skrevet Januar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 Ellers så må jo drivknute byttes ( slår i høyrehjulet når jeg svinger, mulig løse hjulbolter og, men ting er ikke som de skal) Samme skjedde med min og, dro og slo fryktelig i rattet i perioder, så røk leddet. Siter '99 BMW 520iat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Januar 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 Samme skjedde med min og, dro og slo fryktelig i rattet i perioder, så røk leddet. Ja, det er synd når sånt skjer, skjedde jo på 2`ergolfen i Lillehammer, det ble mye stress det. Godt jeg skal redde golfen din da ;) Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZpeTTeT Skrevet Januar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 Ta med deg en vinkelsliper også:) man veit aldri når man får bruk for den. hehe. Bra du får fiksa deg deler Siter (x) Vw Caddy 1,9Tdk 83mod (solgt) (o) Vw Vento 94mod (o) Vw Caravelle 1,6d 89mod (o) Vw Boble 1200 64mod (x) Vw Boble 1300 66mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Januar 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 ja, takk for tipset. Tar såklart med meg en vinkelsliper og drill osv ;) EDIT; festejernet til støtfangeren er rettet opp, og ser veldig riktig ut. Får håpe den er brukbar. Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet April 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2006 Ja, lenge siden noe har skjedd her. Bilen er ikke ferdig enda, men jeg har skaffet alle delene og bilen bør være ferdig i løpet av mai måneden.... Delene ble kappet ut av en caddy, takk til "cleanVW"! Har siden sist kjøpt inn nytt interiør til bilen: Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 heisann:) takk for en hyggelig einser prat den dagen:) så håper jeg du blir fornøyd med delene å prisen:) håper du får satt sammen bilen så fort som f:) Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Mai 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2006 Jo takk ;) Nå skal det nok gå fort framover tenker jeg...:) Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laksen Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 Jo takk ;) Nå skal det nok gå fort framover tenker jeg...:) Trenger du glsdash med porsheklokker fra en 1974 swallowtail? Sort. Siter Mercedes W210 - Vw Golf MK2 TD "ShabbyLooker" - Opel Record C Caravan V8 Prosjekt - Dodge Dart 4d til 2dHT ombygging (x)Audi Coupe 1993 - (x)Vw Jetta 1983 - (x)Vw Golf "Loppa" MK1 - (x)Audi Coupe 2.8V6Q Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Mai 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 ja, det høres kult ut, jeg tar imot deler og tips om slikt jeg vettu ;) Hva skal du ha for det? Lenge siden jeg har skrevet noe i denne tråden, men bilen skulle egentlig være ferdig denne uka, men såklart ble den ikke det. Jeg får smøre meg med tålmodighet. Oppretteren var litt uklar om hva han hadde gjort hittil, men virket som om han hadde strekt den ut og startet med retting av motorfeste, samt funnet noen rusthull inn til kupeen ( da har han vel vippet ut ruta og skåret av torpedoplata?). Deler er faktisk bestilt i dag, har en kamerat som jobber på Koldberg, caspary og co ( delelager med VAG deler), han har skaffet meg 4 dempere med fjærer ( ikek senk nei, bilen skal være original GLS), bremseklosser og skiver foran samt bremser bak. Blir en 1000-lapp dyrere med disse kvalitetsdelene enn om jeg hadde kjøpt drittdelene på biltema, hehe, ikke så aller værst det ;) Siden det har gått så lang tid med oppretteren ( som har sluttet og jobbe med bil og er dritt lei), så har jeg forhandlet meg fram til at han skal bytte samtlige deler i forstillingen om det er noe gåent ( styreledd, bærekuler, drivakselmansjetter osv...) STAY TUNED! Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laksen Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 (endret) ja, det høres kult ut, jeg tar imot deler og tips om slikt jeg vettu ;) Hva skal du ha for det? Lenge siden jeg har skrevet noe i denne tråden, men bilen skulle egentlig være ferdig denne uka, men såklart ble den ikke det. Jeg får smøre meg med tålmodighet. Oppretteren var litt uklar om hva han hadde gjort hittil, men virket som om han hadde strekt den ut og startet med retting av motorfeste, samt funnet noen rusthull inn til kupeen ( da har han vel vippet ut ruta og skåret av torpedoplata?). Deler er faktisk bestilt i dag, har en kamerat som jobber på Koldberg, caspary og co ( delelager med VAG deler), han har skaffet meg 4 dempere med fjærer ( ikek senk nei, bilen skal være original GLS), bremseklosser og skiver foran samt bremser bak. Blir en 1000-lapp dyrere med disse kvalitetsdelene enn om jeg hadde kjøpt drittdelene på biltema, hehe, ikke så aller værst det ;) Siden det har gått så lang tid med oppretteren ( som har sluttet og jobbe med bil og er dritt lei), så har jeg forhandlet meg fram til at han skal bytte samtlige deler i forstillingen om det er noe gåent ( styreledd, bærekuler, drivakselmansjetter osv...) STAY TUNED! Er ikke mine deler. Vet om en swallowtail (1974-1975) som står på en hugger i sverige. Den har orginale boblestoler (porsche stil med rygg og nakkepute i ett) og sort gls dash med porscheklokker. Noen få sprekker i dashen, men absolutt brukbar sist jeg så på det. Noen mente at de stolene var orginale i den første gls`en. Er dette intr så sende jeg deg en pm så skal jeg forklare hvor den står. Endret Desember 21, 2010 av laksen Siter Mercedes W210 - Vw Golf MK2 TD "ShabbyLooker" - Opel Record C Caravan V8 Prosjekt - Dodge Dart 4d til 2dHT ombygging (x)Audi Coupe 1993 - (x)Vw Jetta 1983 - (x)Vw Golf "Loppa" MK1 - (x)Audi Coupe 2.8V6Q Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Mai 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 gjerne det Jim, takk for tipset! MVH Henning Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg