emphezis Skrevet November 23, 2005 Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 Hei! Har lenge sikla etter en bestemt Audi, og har nå endelig hatt den på NAF-test. Resultatet var vel kanskje ikke spesielt oppløftende kan man si...... Følgende feil ble funnet: Må repareres snarest: - Bremsevirkning bak, høyre side - Bremseslanger, venstre foran - Bremsebelegg, begge sider bak - Bremseskiver, rustangrep på slitebane, begge sider bak - Hovedlys, feil lysbilde, høyre - Parklys, venstre - Avgassanalyse, for høye verdier (gåen lambda) - Bærearmer - Fjærer, brudd, høyre - Støtfanger, løs Må repareres i nærmeste fremtid: - Bremseskiver, rust, begge foran - Eksosanlegg, gravrust, midtre og bakre - Turbo, suselyd (treghet/gåen) - Travers, rustangrep, begge foran - Lakk, delvis omlakkert bil, riper/steinsprut Bilen det er snakk om er en Audi A4 1.8Ts Quattro Avant 98-modell. Original sportsutgave fra fabrikk med 180 hk og sportsunderstell + sportsseter i sort skinn. Bilen har gått 159 000 km, og selger vil ha 159 000 kroner for den. Hva sier dere? Bilens pris/utstyr og feil tatt i betrakning, best å droppe bilen fort som fy, eller hvor mye skal jeg få den pruta ned for at den fortsatt skal være verdt å kjøpe? :hmm: Bilder og info om bilen her. Siter Bil: Audi A4 1.8TQ Avant 2003-mod Web: http://voluz.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet November 23, 2005 Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 er det snakk om overflaterust på bremsene? uansett tror jeg at jeg ville funnet en annen Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Didrik Mikkelsen Skrevet November 23, 2005 Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 begynner å lure om det generelt er mye feil på A4 eller om det skylder hard bruk og lite vedlikehold Siter '01 VW Passat 1.9TDI-130 4-Motion - 145000km '88 B3 Audi 80 2.0E Quattro - 198000km -Solgt- '85 w124 230E - 351000km -Solgt- '88 w201 190 - 190000km -Solgt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet November 23, 2005 Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 hadde en BMW på naf test når jeg kjøpte meg bil og fikk litt verre lapp enn deg og da sa han, hadde dette vært en sjelden bil så hadde jeg kjøpt den men siden det finnes så mange av den ville jeg sett meg etter en annen en.. Dette gjelder vel også audi A4 tenker jeg meg. Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnus_primera Skrevet November 23, 2005 Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 Hei! Har lenge sikla etter en bestemt Audi, og har nå endelig hatt den på NAF-test. Resultatet var vel kanskje ikke spesielt oppløftende kan man si...... Følgende feil ble funnet: Må repareres snarest: - Bremsevirkning bak, høyre side - Bremseslanger, venstre foran - Bremsebelegg, begge sider bak - Bremseskiver, rustangrep på slitebane, begge sider bak - Hovedlys, feil lysbilde, høyre - Parklys, venstre - Avgassanalyse, for høye verdier (gåen lambda) - Bærearmer - Fjærer, brudd, høyre - Støtfanger, løs Må repareres i nærmeste fremtid: - Bremseskiver, rust, begge foran - Eksosanlegg, gravrust, midtre og bakre - Turbo, suselyd (treghet/gåen) - Travers, rustangrep, begge foran - Lakk, delvis omlakkert bil, riper/steinsprut Bilen det er snakk om er en Audi A4 1.8Ts Quattro Avant 98-modell. Original sportsutgave fra fabrikk med 180 hk og sportsunderstell + sportsseter i sort skinn. Bilen har gått 159 000 km, og selger vil ha 159 000 kroner for den. Hva sier dere? Bilens pris/utstyr og feil tatt i betrakning, best å droppe bilen fort som fy, eller hvor mye skal jeg få den pruta ned for at den fortsatt skal være verdt å kjøpe? :hmm: Bilder og info om bilen her. Etter min mening; Dropp den! Alt for mye feil ift pris synes nå jeg, evt regn ut hva det vil koste å skifte ut dette å prut... Med tanke på at turboen kanskje er gåen ville jeg nok vurdert en annen, som tidligere nevnt oppe her, tror det er blitt lite vedlikehold på denne ja. Siter 02 VW Golf 1,9 (GT) Tdi 190hk 420nm 4-motion 89 Nissan Sunny - Arbeidsbil x Solgt - 79 Volvo 242 GL - Vinterbil x Solgt *og savnet*- 97 Audi A4 1,8 Turbo x Solgt - 98 Nissan Primera 1,6 SI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariius Skrevet November 23, 2005 Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 Hadde gjort som jeg ville gjort hvis jeg var i nærheten av Tsjernobyl... STYRT LANGT UNNA! skulle jeg gått for den skulle jeg fått den for halve prisen.. Det kan bli en veldig dyr bil og ha.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
emphezis Skrevet November 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2005 Takk for innspill! Bilen er droppa; selger var ikke villig til å gå ned 1 krone i pris til tross for alle feilene. :P Siter Bil: Audi A4 1.8TQ Avant 2003-mod Web: http://voluz.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariius Skrevet November 24, 2005 Rapporter Share Skrevet November 24, 2005 Like greit! Da tror jeg du sparte deg selv for masse penger ! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
error Skrevet November 25, 2005 Rapporter Share Skrevet November 25, 2005 Kan love deg at du gjorde det lurt i å droppe den der.... Siter '97 Audi A4 Turbo Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg