Gå til innhold

Noen her med paypal?

Ranger emnet


safoll

Anbefalte innlegg

Fant meg noen flotte deler på ebay i dag, og har forgjeves forsøkt å registrere visa-kortet mitt på paypal-kontoen min, men får det tydeligvis ikke til.

Feilmeldingen jeg får opp, er:

"This credit card has been denied by the bank that issued your credit card. For details on why your card was denied, please contact your credit card issuer's customer service department. Or, you may want to try adding a different credit card."

 

Etter hva jeg har funnet ut, så må det være noe med adresse linjene som ikke helt stemmer overens med adressen på kortet mitt, da alle andre opplysninger skal stemme. Men hva skal jeg skrive på:

- adress

- city

- state/province

- postal code

 

-når adressen min er f.eks frydenberg 6, 2651 østre gausdal?

Og hva blir æ-ø-å på engelsk? ae, oe, aa, eller bare a/e, o og a?

Skjønner ikke hvorfor dette skulle være så vanskelig..

 

Hadde selvfølgelig vært kjekt om noen med pay pal konto, gadd å gå innpå profilen sin der og se hva de har skrevet.

Takker for alle fornuftige svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vil tro det blir noe slik

 

engelsk : norsk:

- adress adresse

- city post sted

- state/province norge?

- postal code post kode

 

du finner ikke en norsk utgave av siden som du kan registrere deg på a

? så logger du bare inn på kontoen din ¨på den engelske?

 

Nei, er nok kun den engelske/amerikanske versjonen.

Land står nederst, så tror igrunn ikke at state/province skal være Norge/Norway..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har adresse "Årnes", og dette har jeg i paypal profilen min oversatt til "Aarnes". Og her i Trondheim har jeg adresse "Anders Søyseths vei", det har jeg gjort om til "... Soyseths vei".

 

Hadde ingen slike problemer med å registrere meg som de du beskriver.

 

Edit: Har du valgt "Norway" på den første skjermen der det står "Select the country or region where you live:" da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får heller ikke registrert VISA kortet mitt på min PayPal, men jeg overfører direkte fra min konto til en konto PayPal har i DnB Nor eller Union Bank som det heter på paypal. Da tar det ett par dager så er pengene på paypal kontoen din og så kan du betale for ting du har handlet på ebay.

Four Rings To Rule Them All

 

Audi RS2 1995

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får heller ikke registrert VISA kortet mitt på min PayPal, men jeg overfører direkte fra min konto til en konto PayPal har i DnB Nor eller Union Bank som det heter på paypal. Da tar det ett par dager så er pengene på paypal kontoen din og så kan du betale for ting du har handlet på ebay.

 

 

Det samme gjør jeg, tar litt tid men funker bra

 

Men hvor får jeg registrert kortet? trodde overføring var eneste metoden well

Team HS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er tydeligvis at jeg må ha samme adresse i adresse-linjene, som banken har registrert på meg, når jeg blir tilsendt regninger/månedlige oversikter fra visa kortet.

Greit nok det, men er tydeligvis ikke enkelt når adressen og poststedet mitt inneholder bokstaver som ø og å. Har prøvd utallige kombinasjoner nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du bare smeller inn enkle forkortelser for æøå .. ae o a

 

 

edit: nesten litt gøy at du er fra gausdal.. siden jeg selv er derfra. men bor på lhmr.. og jobber på G-land ;)

 

Har allerede prøvd alle slags enkle forkortelser og alle slags kombinasjoner av æ,ø,å / ae, o, aa, osv.

Tror jeg gir opp hele greia, og overfører penger til paypal-kontoen i stedet, er dritlei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får heller ikke registrert VISA kortet mitt på min PayPal, men jeg overfører direkte fra min konto til en konto PayPal har i DnB Nor eller Union Bank som det heter på paypal. Da tar det ett par dager så er pengene på paypal kontoen din og så kan du betale for ting du har handlet på ebay.

 

så det du mener er at du setter penger fra din konto over til paypalkontoen du har lagd også bruker du pengene som du overførde til å handle?:)

 

eg måtte btw fornya kortet mit pga at det var for gammalt,det mangla ein kode på slutten eller noe,så etter eg fekk nytt funka det heller ikkje da...:(

-Nissan Skyline R32 GTR

-Nissan Silvia S14

-Nissan 180sx

-Nissan Primera P10 SR20Di/De T

-Nissan Laurel C33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår