MortenseN Skrevet November 22, 2005 Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 Hei..! Skal snart gå til innkjøp av bilstero (vente på lønn) :D Men så har jeg ikke bygget opp noe anlegg før.. så lurer på om noen vet om noen plass man kan lese litt om det grunnleggende før man begynner og bygge osv.. Har ikke lyst og brenne opp forsterkeren med engang ;) Og hva burde man se etter i en forsterker ? Før trodde jeg mest watt var best, men fått med meg det ikke stemmer :D Så ja :p det skal inn i en BMW E36 sedan.. og trance er vell musikken ;) Hilsen Thomas :) Siter Drive to surive :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet November 22, 2005 Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 På disse sidene får du mye info om bilstereo generelt.Spesielt noen av sticky-trådene. http://www.bilforumet.net/forumdisplay.php?f=57 Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet November 22, 2005 Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 Hvor mye penger skal du legge i da? watten behøver ikke bety så mye nei. Kan være greit å se på sikringene. De kan gir en pekepinn over hvor mye den kan levere. Samt thd faktoren om støy. Men stort sett velger du seriøse merker så får du det du betaler for. :) Sikkert noen som ikke spiser middag som kan forklare bedre :popcorn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenseN Skrevet November 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 Lest litt gjennom forumet de siste dagene.. Og se ticky-trådene :) tenker litt på monteringa, lett og gjøre feil ? står alt bra forklart ? Skal vell legge rundt 10 lapper i anlegg.. Med det første :) Første prioritet er nytt frontsett.. ;) Hørt det har MYE og si så :) Siter Drive to surive :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenseN Skrevet November 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 http://www.boomboom.no/index.php?act=viewProd&productId=154 Noen som har noen syns punkter på den pakken der ? :) kjipt at det er kasse med men :p Tipper den ikke basser inn i bagasjen på E36n Siter Drive to surive :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg