Bjerk1 Skrevet November 22, 2005 Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 hei, har en honda civic som jeg har en styling framfanger til. Men for å unngå skader å riper på den i sommer, så har jeg sett på flere biler at de har en jern plate som er satt fast under som både ser tøft ut og Beskytter fangern. Noen som har noe tegninger eller lignende som kan hjelpe meg å lage en sånn? hvilket materiale jeg skal bruke å hvordan det skal gjøres. jeg mener en slik plate: http://bmwclub.info/bmw-card/bmw.jpg den gråe platen under der. ikke så lett se kanskje, men håper dere skjønner :) mvh Thomas Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
708 Racing Skrevet November 22, 2005 Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 dette er vel ikke lever i jern, men det går jo altids ann å lage seg en mal, for så å skjære seg av en metallplate... alu kanskje? eller høre med vegvesent om de har noen skilter til overs :) er vel ikke så dyrt med en liten plate bit heller da. avkapp eller noe sånt. Autospar selger jo noe lignende i plast da... http://www.autospar.no/CSW9265.jpg Skal selv lage meg noe sånt også, men er ikke sikker på hvilket materiale jeg skal bruke... Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finepix Skrevet November 22, 2005 Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 Plata er der for å sende lufta rundt bilen, i stedet for å presse den under slik at du får "upforce"... Det grommeste du kan lage en slik av er vel karbonfiber, men den vil uansett ikke beskytte fronten allverden. Siter 98 Volvo V40 1,8 aut selges i deler, PM for info! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet November 22, 2005 Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 Og resultatet når du treffer en kant/subber neddi med en slik i metall blir at du knekker festene til hele fronten, istedet for at du får et par riper UNDER froten. Velg selv... Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg