Gå til innhold

forsikring og avgifter

Ranger emnet


htn

Anbefalte innlegg

hei. Jeg lurte litt på hvordan forsikringen og engangsavgiften vil se ut dersom jeg kjøper en E36 316/318 og registrer den på meg framfor en av foreldrene mine. er 18-19 år når den blir kjøpt, bor i Oslo, har garasje. foreldrene mine har vel ca 70% bonus pluss minus, og samme bosted osv.

Regner med at jeg monterer både sportsluftfilter og effektanlegg, samt litt styling på den.

 

 

Ber dere for all del ikke om å sitte å søke fram og tilbake for å finne ut dette, men hvis noen av en eller annen grunn har det i bakhue så hadde det vært kjekt!

 

på forhånd takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en e36 318i, som jeg først hadde planer om å forsikre på meg selv. Det ble det aldri noe av. Ettersom jeg er 18 år, ville if ha nesten tjue lapper av meg. Valgte Vital og satt den på moren min i steden, det ble 7000 kr. Er godt mulig man kan få det mye billigere da. Engangsavgiften var ikke så ille, den kom vel på rundt 1500 kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei du skjlnner jeg er litt heldig... nå skal du høre.. min faren min jobber i jernbaneverket. så tenker hva har d med forsikring å gjøre... jo nå skal dere høre jernbaneverket har et eget forsikrings selskap som ansatte og familie av ansatte kan benytte seg av. grunnen til at d er så billig er rett å slett at de ikke skal tjene penger, de skal bare ha det til å gå rundt...

så forsikringen min er MAD billig jah... happyhappy

sjekka på gjenisidige eller if eller no på nettet da måtte jeg betale 16000 så d var 10000 spart...

 

Mvh Fredrik

HILSEN MEG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg betaler 9000 for full kasko på 318is....70% bonus og er 25 år.. alt for dyrt synes nå jeg for en 10 år gammel bil

 

hehe.. ja det er ikke billi akuratt, gjensidige skulle ha 24k og if 28k av meg, for 92mod 320i 205km, jeg er 18 år da...

men nå står den på han far 8000,- full kasko :)

- Bmw 320i 24v R6 Sedan 92mod.

 

[x]Bmw 320i 24v R6 Sedan 94mod.

[x]Derbi Senda SM 02mod.

[x]Mazda 626 2,0 82mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen: 2000 Modell Opel Astra Coupè

Meg: 25 år gammel, Tromsø sentrum, ingen garasje, skadefri, 20%

 

Pris:

 

Sparebank 1, vært kunde i 20 år, full kasko: 28.000.-

Vesta, inget tidligere kundeforhold, ikke totalkunde, full kasko: 32.000.-

Gjendidige, inget tidligere kundeforhold, ikke totalkunde, full kasko: 11.000.-

 

 

SYKE forskjeller fra selskap til selskap. Ring rundt.

- Thorstein Klingenberg

- Porsche 911

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår