oter11 Skrevet November 21, 2005 Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 startet på et nytt byggesett i går. fikk på primer,og lakket den svart i går. i dag så sprøytet jeg den med alclad ll prismatic maple(copper,red to green) ble jævlig tøft,bytter mellom de nevnte fargene,første gang jeg har prøvd cameleon lakk,og ikke siste:) ble litt dårlige bilder,har desverre ikke macro på kameraet mitt: http://public.fotki.com/oter/prosjekt_new_beetle/im000067.html Siter 98 vw golf 4 gti Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Edvin Skrevet November 21, 2005 Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 Kult dette! Men det var ikke så bra bilder da, få frem macro kameraet:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oter11 Skrevet Januar 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 da var bilen endelig ferdig,bilen ble lakket i alclad ll prismatic maple(copper,red to green)chameleon farge,og mange lag med klarlakk. bilen ble også senket noen mm. ellers så er bilen bygget curbside(ingen interiør og understells detaljer) bilen var et forferdelig dårlig byggesett(revell)skal kjøpe tamiya bobla neste gang. noen bilder: beklager dårlige bilder,har fremdeles ikke makro på kameraet mitt. Siter 98 vw golf 4 gti Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Januar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 Feet farge! hvor kjøper du lakk? skulle gjerne ha fått tak i noe red candy eller no lignende rød farge Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oter11 Skrevet Januar 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 Feet farge! hvor kjøper du lakk? skulle gjerne ha fått tak i noe red candy eller no lignende rød farge lakken der bestilte jeg fra england(husker ikke hha nettadressen er) men du kan også bestille den hos virago hobby(sverige) lakken koster fra 65-95kr(du må bruke airbrush) her er mailadressen til virago: viragohobby@spray.se Siter 98 vw golf 4 gti Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg