Gå til innhold

drive bilforsterker inne?

Ranger emnet

e321

Anbefalte innlegg

Hvordan kan jeg få liv i en bilforsterker inne i huset på en billig, fornuftig måte..?

Tenker å bruke den også, på sub, så må være litt effekt :)

Mye effekt blir dyrt...

Må jo ha en omformer fra 230 V til 12 V.

Alternativet er et bilbatteri (ikke vanlig syre) med lader som holder strøm på batteriet.

Mvh

Stian

Mvh Stian

Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB.

Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror Runar Jensen over på VW/Audi-klubben har en Infinity 220v-12v strømforsyner til salgs, kan sikkert forhøre meg med han hvis det er ønskelig?

Den skal vel ifølge kilder gi 30A kontinuerlig eller 65A peak.

Men, dessverre etter min mening, så til prisen på 2000-3000 så tror jeg det er like greit å finne seg noe greit til 220v - f.eks. NAD 216/218THX e.l.?

Fra FWD vs RWD:

Originally posted by venague

Ja fy faen ass. Bilen min går rett frem i svingene og spoler for ingen ting. Skulle ønske jeg hadde RWD så kunne jeg sladda i rundkjøringene og brent gummi utenfor McDonalds. Jeg tror slike aktiviteter hadde fått meg til å bade i lykke, og gitt meg en permanent euforisk sinntilstand som hadde smittet over på resten av verden og skapt fred i midtøsten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke syre batteri ?

I ett syrebatteri vil det alltid være avdamping mens det lader, jeg ville ikke hatt den dampen inn i huset mtp at det omtrent hele tiden vil være en lader tilkoblet... Derfor man "alltid" skal bygge avlufting hvis man monterer ett syrebatteri bak i bilen (dahh...) :D

Fra FWD vs RWD:

Originally posted by venague

Ja fy faen ass. Bilen min går rett frem i svingene og spoler for ingen ting. Skulle ønske jeg hadde RWD så kunne jeg sladda i rundkjøringene og brent gummi utenfor McDonalds. Jeg tror slike aktiviteter hadde fått meg til å bade i lykke, og gitt meg en permanent euforisk sinntilstand som hadde smittet over på resten av verden og skapt fred i midtøsten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider