e321 Skrevet November 21, 2005 Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 Hvordan kan jeg få liv i en bilforsterker inne i huset på en billig, fornuftig måte..? Tenker å bruke den også, på sub, så må være litt effekt :) Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet November 21, 2005 Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 Hvordan kan jeg få liv i en bilforsterker inne i huset på en billig, fornuftig måte..? Tenker å bruke den også, på sub, så må være litt effekt :) Mye effekt blir dyrt... Må jo ha en omformer fra 230 V til 12 V. Alternativet er et bilbatteri (ikke vanlig syre) med lader som holder strøm på batteriet. Mvh Stian Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet November 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 okay.. noen som har eksempel på hva sånt koster ? Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zettie Skrevet November 21, 2005 Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 Tror Runar Jensen over på VW/Audi-klubben har en Infinity 220v-12v strømforsyner til salgs, kan sikkert forhøre meg med han hvis det er ønskelig? Den skal vel ifølge kilder gi 30A kontinuerlig eller 65A peak. Men, dessverre etter min mening, så til prisen på 2000-3000 så tror jeg det er like greit å finne seg noe greit til 220v - f.eks. NAD 216/218THX e.l.? Siter Fra FWD vs RWD: Originally posted by venague Ja fy faen ass. Bilen min går rett frem i svingene og spoler for ingen ting. Skulle ønske jeg hadde RWD så kunne jeg sladda i rundkjøringene og brent gummi utenfor McDonalds. Jeg tror slike aktiviteter hadde fått meg til å bade i lykke, og gitt meg en permanent euforisk sinntilstand som hadde smittet over på resten av verden og skapt fred i midtøsten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet November 21, 2005 Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 Dynabel har også en subforsterker som gir 25wrms til 2000,- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Erik Johansen Skrevet November 21, 2005 Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 Dynabel har også en subforsterker som gir 25wrms til 2000,- hele 25W RMS ja, hehe. regner med du mente 250W RMS? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet November 21, 2005 Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 hehe, trenger da vel ikke mer? Jo var nok 250wrms jeg mente ja. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
honnings88 Skrevet November 21, 2005 Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 Mye effekt blir dyrt...Må jo ha en omformer fra 230 V til 12 V. Alternativet er et bilbatteri (ikke vanlig syre) med lader som holder strøm på batteriet. Mvh Stian Hvorfor ikke syre batteri ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zettie Skrevet November 21, 2005 Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 Hvorfor ikke syre batteri ? I ett syrebatteri vil det alltid være avdamping mens det lader, jeg ville ikke hatt den dampen inn i huset mtp at det omtrent hele tiden vil være en lader tilkoblet... Derfor man "alltid" skal bygge avlufting hvis man monterer ett syrebatteri bak i bilen (dahh...) :D Siter Fra FWD vs RWD: Originally posted by venague Ja fy faen ass. Bilen min går rett frem i svingene og spoler for ingen ting. Skulle ønske jeg hadde RWD så kunne jeg sladda i rundkjøringene og brent gummi utenfor McDonalds. Jeg tror slike aktiviteter hadde fått meg til å bade i lykke, og gitt meg en permanent euforisk sinntilstand som hadde smittet over på resten av verden og skapt fred i midtøsten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet November 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 hm.. ok.. men må søke hos høyere makter hvis jeg skal få lov til å ha noe bilbatteri her inne :D men, tror nok jeg dropper det, da.. Takker for svar alle sammen :) Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg