Gå til innhold

Cupe eller Sedan Første bil.

Ranger emnet


Mauro

Anbefalte innlegg

Heisann,

 

Koster det mer å registrere, eller forsikre en 4 dørs enn 2 dørs 3serie bmw? :) I så fall, hva er mest gunsig av en E36 320 (f.eks) sedan og cupe som første bil?

 

Og et annet spørsmål. Er det stor forskjell på å forsikre en 318is og 320 ? Og er det vesentlig stor forskjell på kvalitet og lyd av motoren ? Vil ha en motor som holder. :thumb

BMW M3 Coupé 3.2 1996

xBMW 320ci Cab 2002 Mtech

xVw Golf IV Highline 1999

xBMW 320i Coupé 1993

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann,

 

Koster det mer å registrere, eller forsikre en 4 dørs enn 2 dørs 3serie bmw? :) I så fall, hva er mest gunsig av en E36 320 (f.eks) sedan og cupe som første bil?

 

Og et annet spørsmål. Er det stor forskjell på å forsikre en 318is og 320 ? Og er det vesentlig stor forskjell på kvalitet og lyd av motoren ? Vil ha en motor som holder. :thumb

 

tror nok ikke det er noe forskjell på forsikring mellom 4 og 2 dørs.

og ja, det er vel det man kan kalle en litenstor forskjell mellom 320 og 318, ringte til gjensidige for å sjekke forsikringen på min 320, da sa han karen at som førstebil, 18 år, så var 320,323, og 325 (og selvfølgelig m3, men den er det liksom ingen 18 åringer som lukter på) bare å glemme, iallfall 325. for de er mest brukt som ungdomsbiler, og de går bra. så det kommer nok til å bli et litestort sprik mellom 318 og 320. men ikke noe som spriket opp til 325 (18 år, 20% start bonus og en e30 325i....28000 i året med delkasko!!!) men da endte jeg opp med en 320i med 3000 i året på far med kun ansvar. det holder.

 

og hvis du er ute etter lyd fra go`motor, så må du gå for 320 og oppover, for der har du rekke 6`rn. ordentlig fin lyd. blir ikke det samme med 316/318. fyfy.

 

og kvaliteten er den samme selvom det er en 316 eller 325(selvfølgelig med litt sterkere deler hos en 325), men regn med at en 325 er harderekjørt en en 316.

På utkikk etter turbobil.

 

x83 Wolfsburg Einzer GTI.

x85 E30 320

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angående forsikringa må du ringe å høre. Når det kommer til motor så er det veldig avhengi av tidligere eiers vedlikehold av bilen. 6'ere kan holde veldig, veldig lenge.. Foskjellen på lyden av motoren på en iS og en 320 er stor. 6'eren har en ubeskrivelig deilig lyd, noe en 4'er ikke har.

 

OT; Er du Mauro på MP også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann,

 

Koster det mer å registrere, eller forsikre en 4 dørs enn 2 dørs 3serie bmw? :) I så fall, hva er mest gunsig av en E36 320 (f.eks) sedan og cupe som første bil?

 

Og et annet spørsmål. Er det stor forskjell på å forsikre en 318is og 320 ? Og er det vesentlig stor forskjell på kvalitet og lyd av motoren ? Vil ha en motor som holder. :thumb

 

 

 

Prøv å ring på en IS! fikk IS'n min forsikret for 3 lapper hos Gjensidige.. grisebillig syns jeg, IS'n ble faktisk billigere å forsikre en Vinterbilen min en 83 mod fiesta 1,1 hvor er logikken der mon tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv å ring på en IS! fikk IS'n min forsikret for 3 lapper hos Gjensidige.. grisebillig syns jeg, IS'n ble faktisk billigere å forsikre en Vinterbilen min en 83 mod fiesta 1,1 hvor er logikken der mon tro?

 

Forklar hvordan du forsikriet den da.

alarm? garasje? ansvar? del eller full kasko? gammel er du? hvor bor du? mange % har du?

 

Alt dette har innvirkning på forsikringen.

Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår