Gå til innhold

Artig helg på hamar.. :P

Ranger emnet


olehenri

Anbefalte innlegg

Nok en gang jobbet på hamar, å da ser jeg selvsagt no fete biler.. hehe..

 

Var på tur fra ilseng da jeg så det kom en lav bil i ganske så grei hastighet kjørende i mitt kjørefelt forbi en annen en, det var enten en ferrari, lambo eller di tomaso, lavt, gult, brei, Syk lyd.. 2 sekunder etterpå kommer snuten i grei hastighet også..

 

Inne i sentrum så jeg en ganske så pen styla civic, lilla, som sto uta for Pizza Driver fredags og lørdags kveld..

 

En gul bmw e30(m3??) som drev å lå brei i rundkjøringa ved statoil en del ganger

 

Rød 3`r golf (vr6?) med turbo som hørtes ut til å gå brukbart..

 

En strøken rød ascona/kadett av no slag som også så ut til å gå brukbart..

 

en spygrønn corolla som drev å kappkjørte med en anna kar.. artig syn :D

 

 

Digger å jobbe på hamar, ser alltid mye fett:D

 

noen som vet noe om de bilene?!

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på tur fra ilseng da jeg så det kom en lav bil i ganske så grei hastighet kjørende i mitt kjørefelt forbi en annen en, det var enten en ferrari, lambo eller di tomaso, lavt, gult, brei, Syk lyd.. 2 sekunder etterpå kommer snuten i grei hastighet også..

 

vet at det går en DeTomaso Pantera rundt i hamarområdet. gul og RÅ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og den gule lave breie var nok DeTomason ja.. og den røde ascona/kadetten var vel ratt Bjørn Erik?

 

En fra løten som eier den nå ;) lenge siden bjørn erik hadde den.. eller vertfal et halvt år da.

vi skifta ut ford mot volvo!

så kasta vi volvoen på dynga!

Å kjøpte audi! minst problemer med go tysk kvalitet!!!

 

84 Audi 90 2.2E

83 Audi 80 quattro prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En fra løten som eier den nå ;) lenge siden bjørn erik hadde den.. eller vertfal et halvt år da.

 

ok.. vakke klar over at Bjørn Erik hadde kvitta seg med den.. men det var vel den? hehe

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne røde asconaen skal vist gå ganske greit da.......

Sitter jo en 2,2i i den så da bør den nok gå greit......

Men man skulle ikke tro at den går så fælt siden jeg synes selv at den er for dempa når det gjelder lyd...........

 

Vis ikke jeg tar grundig feil så er den gule sports bilen bygd av en i Furnes faktisk...... Går som et uvær faktisk........

01 BMW 320 DAT.

x 09 Ford Ranger XLT

x 02 Volvo S60

x 93 MB 200E

x 87 MB 230E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår