MercFreak Skrevet November 20, 2005 Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 motoren min fusker og det smeller litt i eksosen når jeg gir på ved belastning av motor, ikke no problem om man ruser den opp i fri etc, har mistanker om at det er pluggkabler, men er det noe annet som kan forårsake dette? forøvrig så kutter motoren helt ved 0,9 ladetrykk, da er det som om man treffer veggen lissom.. tenkte og skru ned ladetrykk for og sjekke om det gir seg da.. er jo heller ikke no trykkvakt på detta her da så vidt jeg veit.. motoren er forøvrig b23 turbo med b230et innsprut, Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet November 20, 2005 Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 Er vell den elktroniske ladetrykksperra du har nådd, når det blir for høyt signal fra LMM kutter den tenninga. Konklusjon: kjøp chip. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slire_sladd Skrevet November 20, 2005 Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 kanskje det samme som med min... trekker falsk luft...? så fort turboen begynner å lade(når den er varm) så smeller det blandt annet i potta. Siter ...prrrrrtt... 2001 Audi A3 1.8T Quattro - A3TQ 180HK... (X)1990 240 Turbo - SS 240 Turbo Prosjekt... (X)2000 ZX6-R Ninja - 2000 ZX6-R Ninja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet November 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 falsk luft får den ikke, skal justere ned trykket nå og sjekke om det er noe forskjell, men hvor mye skal den kutte på i den roginale ladetrykk sperra? Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet November 20, 2005 Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 Varierer vell litt, men min kutta på 0,7-0,8 bar. Da var det tverrstopp i 1-2 sekunder så dro den på igjen. Fin måte å ødelegge drivverk på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240 V8 POWER Skrevet November 20, 2005 Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 dette inntraff også på min, da viste det seg at det var slangen fra luftfilter til turbo som sugde seg sammen = ingen luft = full stopp et par sekunder.. Siter 56 chevy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet November 20, 2005 Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 Stemmer, har hørt om en som har hatt det problemet tidligere å. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet November 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 fått ned trykket, og nå fuknker alt som det skal :) detta var moro gett Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet November 20, 2005 Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 Bare å investere i chip og skru opp trykket da :driving Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet November 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 først må man bytte turbo tror jeg :P Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg