Danern Skrevet Januar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 Jeg har 2 kilomter med gårdsvei opp til meg med bratt stigning! jeg må ha pigger..eller heltst kjetting! brukte 30 min på å spasere opp en natt i snøstorm..bare på grunn av at jeg har spolt ut dekka! er ikke gøy altså..men kjøp sommerdekk avc god kvalitet! jeg kjøpte 4 225-45 17 dekk til 2500kr i sverige..og dem er farlige å kjøre feælt med i svinga! krenger å skriker noe forferdelig.. Siter -90`modell 240, med FT motor. -95 e34 525tdsa vurderes for salg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Januar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 4 dekk i den dimmen til 2500? da sier det seg nesten selv da.. Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danern Skrevet Januar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 Hehe...ja egentlig! angreer veldig...mykeste dekka jeg noen gang har sett iallefall Siter -90`modell 240, med FT motor. -95 e34 525tdsa vurderes for salg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg