lunisol Skrevet November 18, 2005 Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 Her er noen bilder av del solen min fra jeg kjøpte den til nå. Siter caddyca18 under bygge touran til jobb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Type R Skrevet November 18, 2005 Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 Nice!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris-84 Skrevet November 18, 2005 Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 Du er vel ikke tilfeldigvis befal i HMKG??? Uansett en pen bil, OG berte;) Siter Christoffer `98 Honda Integra Type-R...`05 Honda Element...`93 Honda CRX del Sol VTi X`98 Honda Integra Type-R...X`98 Nissan Maxima 3.0...X`07 Opel Astra OPC 240 X`83 Mercedes SE50AMG V8...X`93 Honda CRX del Sol ESi...X`91 BMW M5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lunisol Skrevet November 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 :D Du er vel ikke tilfeldigvis befal i HMKG??? Uansett en pen bil, OG berte;) Jeg har vært i garden men ikke befal det er 2år siden. dama er lånt.hehe Siter caddyca18 under bygge touran til jobb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet November 18, 2005 Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 Har vel blitt noen timer etter hvert... Motoren sin tur snart eller..? Hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lunisol Skrevet November 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 Har noen timer nå ja. vi får se hva som skjer i vinter. Siter caddyca18 under bygge touran til jobb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet November 22, 2005 Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 saker! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keng Skrevet November 22, 2005 Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 åh denne bilen er så fiiiin!! spotta den en fin sommer dag i svinesund!! ;) ;) Skikkelig pen og clean bil asss peneste sol'n jeg har settt ;) Ossen motor sitter det i den?! Siter -=Honda Civic Coupe=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet November 23, 2005 Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 åh denne bilen er så fiiiin!! spotta den en fin sommer dag i svinesund!! ;) ;) Skikkelig pen og clean bil asss peneste sol'n jeg har settt ;)Ossen motor sitter det i den?! VTi... Devil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lunisol Skrevet November 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 åh denne bilen er så fiiiin!! spotta den en fin sommer dag i svinesund!! ;) ;) Skikkelig pen og clean bil asss peneste sol'n jeg har settt ;)Ossen motor sitter det i den?! Tuse takk hyggelig at folk liker resultatet mitt. som JHS sier en vti. Siter caddyca18 under bygge touran til jobb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris-84 Skrevet November 23, 2005 Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 Ja det får`n si.... slik vil jeg og ha bilen min;) Goody... Siter Christoffer `98 Honda Integra Type-R...`05 Honda Element...`93 Honda CRX del Sol VTi X`98 Honda Integra Type-R...X`98 Nissan Maxima 3.0...X`07 Opel Astra OPC 240 X`83 Mercedes SE50AMG V8...X`93 Honda CRX del Sol ESi...X`91 BMW M5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keng Skrevet November 23, 2005 Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 ligger nok en del timer og penger i denne bilen kan jeg tenke meg ;) Men til gjengjeld norges peneste sol mener jeg da;) Siter -=Honda Civic Coupe=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lunisol Skrevet November 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 ligger nok en del timer og penger i denne bilen kan jeg tenke meg ;)Men til gjengjeld norges peneste sol mener jeg da;) Hehe takk takk har vel brukt nesten alle pengene mine siden jeg kjøpte. (har en 3skifts jobb+jobber som eksta hjelp)Å den er ikke sånn jeg vil ha den enda. så mere spenn bils det sikkert i den bilen ;) Siter caddyca18 under bygge touran til jobb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lunisol Skrevet November 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 Ja det får`n si.... slik vil jeg og ha bilen min;)Goody... Bare å starte å ta ting etter som man får penger til det pluss mange timer med ting du kan selv. Siter caddyca18 under bygge touran til jobb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lunisol Skrevet November 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 Her er ett par bilder jeg tok her om dagen ser fargen litt bedre kansje? Siter caddyca18 under bygge touran til jobb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg