Mr Golf 4 Skrevet August 27, 2006 Rapporter Share Skrevet August 27, 2006 Lykke til med mat og drikke i Sveits.Hils Erik att han ikke får i seg for mye :puke: Per.... Siter Focal Beryllium - Audison Vrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet August 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 He he he... Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
190e Skrevet August 28, 2006 Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 Det så knall ut.. fikk oxo sett bilen live i helgen.. ;) Veldig stilrent alt sammen.. pokker sku gjerne hatt kunskap jag oxo og laga egen dash`n.. hihi;) Så lykke til vidre Kenneth B.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet September 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 På tide med noen nye bilder! Er full fart om dagen, så blir ei stund mellom oppdateringene! 19. september settes kursen for Sveits, og da skal forhåpentligvis alt være på plass! :) Noen bilder av bassmonteringen, som jeg har glemt å legge ut...:) Og noen nye sexy batterisko fra Tsunami... Bilder fra komplett batterimontering kommer når jeg får igjen noen deler fra lakk... Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfenheart Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 wow! aldri vert en fan av de rette linjene til volvo, men denne var absolutt RÅ! bøyer meg i støvet.. =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Kan jeg spørre hvordan de blanke ringene er festet? :) Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet September 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Kan du vel... :) Dobbeltsidig tape... ;) Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Kan vel ikke si annet enn at dette blir helt konge!! Gleder meg til å ta bilen i nærmere skue med de siste detaljene på plass og ta en lenger lytt i Svits, for du har vel med deg no Vikingarna plater, Kenneth:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet September 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Heller mer mot Lasse Stefanz og Benny Borg...;) Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Eddie Meduza eller Eilert Pilaren:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet September 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 He he he he... Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hifonic Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Eddie Meduza eller Eilert Pilaren:) Varmer mitt hjerte å se noen nevne navnet til Eddie :) Siter -'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass -'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger Team Lydtrykk.no avd. Finnmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lellen Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Har läst igenom tråden noggrant och kan bara buga och bocka. Extremt bra byggt med en helhet som heter duga! Siter Linus"Lellen"Andersson Passat kombi i Espl och Bassrace 2007 Team Ljudgaragen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Forberg Skrevet September 4, 2006 Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 Står bilen å spiller nå i verkstedet slik at den blir varm og god til Sveits?? Siter Med vennlig hilsen Bjørn Erik Forberg http://avforum.no/forum/av-bil/50770-prosjekt-beetle-nye-bilder-skjema-av-komplett-installasjon.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn W Skrevet September 4, 2006 Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 småflink du kenneth.:???: bjørn Siter Bjørn M Wilhelmsen Trur du æ røyke når æ koble... http://www.altabilstereo.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg