KennethB Skrevet August 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 Fido vant, men det er kun 22 poeng opp, så det bør vel gå... ;) Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
190e Skrevet August 6, 2006 Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 men det greier du vel å ta i igjen med litt mer tid til justeringen din? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet August 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 Joda, når j får sub'ene mine og Jonny får kose seg litt så kommer det nok... Har 10-12 poeng å hente på installasjonen også... ;) Ikke helt ferdig vettu... :) Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunken Skrevet August 6, 2006 Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 Digger bilen din Kenneth! :) Norges fineste 740 i mine øyne! Bruker du og Fido samme garasjen? Bil-Mc sin? Siter BMW 318i E36 94mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
190e Skrevet August 6, 2006 Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 Skjønner.. er det slik at du ikke har noen subber i bilen nå eller? Blir det også Genesis merke det å ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet August 6, 2006 Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 Fido vant, men det er kun 22 poeng opp, så det bør vel gå... ;) Tja :wonder Du har ganske mye å gå på når det gjelder lyden, det kommer til å bli skremmenes bra. Den diskanten er helt konge på klang og detaljer, men det er litt jobb å få fokuset helt 100%. Få inn bassene så blir det liv. Send meg noen av de bildene på mail fra i natt :-) Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet August 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 Digger bilen din Kenneth! :) Norges fineste 740 i mine øyne! Bruker du og Fido samme garasjen? Bil-Mc sin? Takk for det! :) Vi deler verksted ja... Har vel gjort det i godt og vel fem år nå.. Og den er ikke Bil&Mc sin... Fido flytter inn i de noe lokalene til Bil&Mc nærmere jul... :) Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet August 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 Skjønner.. er det slik at du ikke har noen subber i bilen nå eller? Blir det også Genesis merke det å ? Stemmer det, Tommy! Har ingen subber for øyeblikket... De skal være på tur fra England nå, så da skjønner du vel at vi snakker Genesis ja... :) Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet August 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 Tja :wonder Du har ganske mye å gå på når det gjelder lyden, det kommer til å bli skremmenes bra. Den diskanten er helt konge på klang og detaljer, men det er litt jobb å få fokuset helt 100%. Få inn bassene så blir det liv. Send meg noen av de bildene på mail fra i natt :-) Jupp, står igjen myyyyyyyyyyy jobb der enda ja! :) Bilder kommer når jeg får liv i telefonen igjen! Nokia 6280 er noe helvetes drit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:pisser: Var en av de artigste kveldene på lenge!! Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StrexX Skrevet August 6, 2006 Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 endelig noen som har skjønt at 6280 er en møkka mobil.. :P heftig bil btw ;) !!!!! Siter 1988 - Bmw 325ix touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 nå har jeg sett igjennom alle sidene og du har verdens fineste volvo 740:) elsker den rett å slett:) Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StrexX Skrevet August 8, 2006 Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 velkommen etter ;) =P Siter 1988 - Bmw 325ix touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjokoladekake Skrevet August 8, 2006 Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 Må si jeg ikke er så gal etter volvo, men denne var rå! :D Siter - 1997 Nissan Primera GX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
190e Skrevet August 8, 2006 Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 Jupp, står igjen myyyyyyyyyyy jobb der enda ja! :) Bilder kommer når jeg får liv i telefonen igjen! Nokia 6280 er noe helvetes drit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:pisser: Var en av de artigste kveldene på lenge!! Jaså... du har det samme 6280 dritten ha... min er nå inne for andre gang den...hmmmmmmmmm bare klikker hele tiden den Nokia dritten....!! *grr*.... skulle ha :iconsm disse Nokia folka litt... Ja, har skjønt du skal bruke komplett Genesis gromme greier..:thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tellex Skrevet August 8, 2006 Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 Fornøy med helga da Kenneth? Blir vel rimelig syykt med nye bassere...!!Hans lurte på om du snart var ferdig og klare for gubbe-treff...hehe... Siter ( ) 98 BMW 320i Touring (under construction) (x) 98 Volvo V70 2.0 Lt R Familieracer (x) 94 Audi S4 Sedan 2.2tq (x) 92 Audi 80 2.3 E Cab (x) 94 Civic Vti EG9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg