Trond D Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 KenenthB var ikke på Våler. Han er ikke ferdig med dashen osv. enda. Ser i profilen til T O N Y at han har en 740TiC, skal bli arti å se om han legger ut bilder av den. Ser for meg en shabby 740 med vinge og refleksplate både fram og bak.++++ Gleder meg til å se denne bilen ja, he he Siter 96 Volvo 945 B230ft 94 Volvo 945 B230ft (vraka) 88-89 Volvo 740 B230f (solgt) Min 945: http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=167070 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T O N Y Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 har ikke jeg lov å si min mening som alle andre? bare for jeg ikke synst den var fin så er d krise? har en 740 tic me add on. å synest d er masse finere en jalla stylingen han har. Siter kvifor gå når man kan sykkla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond D Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 Add on er konge, men kenneth har da ikke jalla. Det er profft så faen. Men la oss nå ikke ødelegge tråden hans med dette, sorry kenneth!!! Siter 96 Volvo 945 B230ft 94 Volvo 945 B230ft (vraka) 88-89 Volvo 740 B230f (solgt) Min 945: http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=167070 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T O N Y Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 selfølgelig er bilen has veldig proft gjort. han laget den akkurat sånn som han ville ha den. å d viktigeste er at han liker den:) regner med at han la ut tråden sånn at folk skulle si meininga si om den? å ej e ikke ute etter ålage helvette:=) seier bare d JEG mener:) å d er bare 1 meining:) å alle kan ikke henge seg opp i mi meining bare for jeg ikke synest den er så pen:) men som sagt, bilen er veldig godt gjenomført:) dn var SHIKKLI fin inni. d skal han vertfall ha:) å dere som ville se bilen min.. reiser på sjøen om 2 uker elns. å når jeg kommer til bake da blir den finere:) *hellakkering *dempere (bilstein sprint) *felger *motor da tenker jeg at den vertfall blir litt finere:) Siter kvifor gå når man kan sykkla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 selfølgelig er bilen has veldig proft gjort. han laget den akkurat sånn som han ville ha den. å d viktigeste er at han liker den:) regner med at han la ut tråden sånn at folk skulle si meininga si om den? å ej e ikke ute etter ålage helvette:=) seier bare d JEG mener:) å d er bare 1 meining:) å alle kan ikke henge seg opp i mi meining bare for jeg ikke synest den er så pen:) men som sagt, bilen er veldig godt gjenomført:) dn var SHIKKLI fin inni. d skal han vertfall ha:) å dere som ville se bilen min.. reiser på sjøen om 2 uker elns. å når jeg kommer til bake da blir den finere:) *hellakkering *dempere (bilstein sprint) *felger *motor da tenker jeg at den vertfall blir litt finere:) well... er forskjellige måter å si sin mening på! get grip... og PS er ikke alltid man trenger å si sin mening... og at du i det hele tatt gidder å diskutere dette når du vet at ingen holder med deg uansett! back to topic! pics, new mods? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 å ej e ikke ute etter ålage helvette:=) seier bare d JEG mener:) å d er bare 1 meining:) å alle kan ikke henge seg opp i mi meining bare for jeg ikke synest den er så pen:) Skjønner at det er irreterende at folk kritiserer deg for at du sier din mening, og jeg kan jo bare unnskylde meg for og være den første som gjorde det... Men det er bare det T O N Y at du sier din mening for direkte, på en måte som kan oppfattes frekt og usaklig. Gjør du kritikken din saklig vil du ikke få negativ respons.. Og bare så det er sakt T O N Y, når du avslutter ditt svar til meg med: Lille venn, så sier det meg at du ikke tåler særlig mye kritikk selv:) Okey lille venn? :fingers: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond D Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 Men då seie med "Case closed" :D Siter 96 Volvo 945 B230ft 94 Volvo 945 B230ft (vraka) 88-89 Volvo 740 B230f (solgt) Min 945: http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=167070 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet Juni 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 Ha ha ha ha... For det første TONY, LÆR DEG Å SKRIVE! For det andre så har jeg bygget bilen slik JEG vil ha den, og refleksplater er utgått på dato! :D Team-nor: interiøret ligger å samler støv i verkstedet... :) Pris på delskinnet da? Send PM du... ;) Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet Juni 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 Kommer vel noen nye bilder til uka! :) Har hatt noen dager fri nå... Rattet er til salgs for 2000,-, uten boss og snap-off hvis noen er intr. Den nye spilleren har helt andre freksvenser på fjernkontrollen... Ligger bilder først i tråden trur j... Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet Juni 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 Har lagd deksel over festene på sidene, og ved rattstammen... Har trekt opp bakdørene, men har igjen å lage deksel ved håndtakene... Som sagt, så skal j bytte ratt.. Her er de to modellene j har sett på... Denne er en smule spesiell, men tror det vil passe bra til høyttalergitterene når de kommer på plass. Denne modellen er mer "safe", men... Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T O N Y Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 lær deg å skrive var jo vertfall et godt argument:) men som sagt. sa bare hva jeg synest. alle får tolke d akkurat som dei vill.. ser d at d ikke er bare jeg som ikke tåler kritikk:) leon:) lille venn er bare et utrykk dr jeg kommer fra:) ikke ment som sarkastiks lr fekkt:) sry for den:=) mn alle henger seg opp i d jeg ikke synst var fint.. innvendi er det noe av d råeste jeg har sett i en 740.:) d skal han vertfall ha.:) bygd alt selv? Siter kvifor gå når man kan sykkla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet Juni 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 Ja; har gjort alt unntatt lakkjobben selv... Har hatt med meg noen hjelpere opp gjennom, men ideene er mine! Liker ikke å kjøpe ferdige ting og sette på... :) Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T O N Y Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 ok:) brukt lang tid på bilen eller? var veldig tøft i bagasje rommet da:D Siter kvifor gå når man kan sykkla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet Juni 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Har hatt den i seks år, men er først de tre siste tre åra det virkelig har tatt av... Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T O N Y Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 D tar tid:) men når d skal bli fint så tar d ofte lang tid me:) Siter kvifor gå når man kan sykkla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg