IkLoma Skrevet April 27, 2006 Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 blir det egentlig plass til beina eller? ser da ut som om det kommer lengre ned enn org. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet April 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 Joda, skal gå det... Sitter ikke med setet i fremste posisjon, så... ;) Er nok litt lavere enn orginalt, men ikke så mye... Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond D Skrevet April 27, 2006 Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 Nice Nice Nice Siter 96 Volvo 945 B230ft 94 Volvo 945 B230ft (vraka) 88-89 Volvo 740 B230f (solgt) Min 945: http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=167070 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet April 27, 2006 Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 Snart klart for fleecetrekking på dashen eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet April 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 Trur det... Skal gjøre litt imårå før j stikker av... Så regner j med at det blir et hardskift på mandag... Blir kanskje fleece da... :) Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet April 27, 2006 Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 Når tror du bilen er ferdig da? Klar til Gatebil på Våler? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet April 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 Våler blir ikke noe av for min del... Skal spikke litt på en gammal Ford den helga... He he... Går fortsatt å venter på høyttalere... Rudskogen i Juli kanskje... :) Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet Mai 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 På grunn av plassmangel i verkstedet, dumper j nå prisen på mitt gamle interiør! Dørsider, dashbord, midtkonsoll og a-stolper! Alt spesialbygd, og trekt med svart vinyl og grå alcantara! Alt selges for kr 6000,-! Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet Mai 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 Idag har jeg fått lagd alle delene til dashbord-ramma, og forsterket alle skjøtene med plast! Beklager at det er dårlig kvalitet på bildene, j glemte kameraet idag... :shake I morgen satser j på å få skjært ut frontruta, og lage de siste festene til dashbordet! Kanskje j får strekt på fleece også..... :rolleyes: Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HansM-740GL Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 Steike, for et byggverk :D Gleder meg til å se slutt resultatet. Siter - Volvo V70 2,4D 130HK 2004 x VW Touran Trend. 1,9TDi 2005 Solgt x Volvo 940 B230FK 1997 Solgt x Volvo 740 B230F 1991 Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet Mai 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Var å henta noen laserskjærte deler idag... Ventilasjonsdyse oppå dash'en til varmeapparatet, ringer til mellomtonene og midbassene, deler til strømforsyningskasse og ringer til instrumentene... Bilder kommer senere ikveld... :) Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet Mai 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Ikveld har det virkelig skjedd ting! Vi har skjært ut frontruta... Slipt over alle skjøtene på dashbord-ramma... Maskert ned hele bilen omtrent... :) Tor Håkon har begynt å koble opp el-vinduene... Mads Ola har begynt å bytte bakaksling... Hadde vært fint med løftebukk... Og her er en av ståldelene til dashbordet... Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-=VoLvO=-740=Tic=- Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Ulovlig bra prosjekt! ;) Siter Volvo 740 87mod Autronic++ 2.5 16v Overbôôst Volvo V70 AWD R 99mod vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 du er pervers :) Siter Volvo 740 TIC B230E/FT 1986 Mazda 323 GT 1.6i 1987 [solgt] Peugeot 205 GR 1.3 1986 [solgt] Hardy.nu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet Mai 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 Endelig!!!!!!!! Ikveld har jeg støpt første runden på dashbordet!!! :D Først strekte jeg teppe over ramma... Så hadde vi på 4-5 liter med polyester...:cocain: I morgen blir det en runde med plast for å forme til midten og toppen på dashbordet, så ikke heng dere opp i at ting ser litt pussig ut her og der... :) Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg