KennethB Skrevet Februar 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2006 Nesten to runder... Men j måtte flytte opp skåla 2 cm pga 20 toms hjulene... Stod å vurderte å kappe enda litt til, men er glad j ikke gjorde det! Ble lavt nok.. :) Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo740Turbo Skrevet Februar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2006 når BT har sett på bilen , skriver di da inn antall ringer ??? Siter Toyota Cressida Volvo S60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet Februar 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2006 Har aldri hatt bilen hos BT.. Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DFR Skrevet Februar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2006 når BT har sett på bilen , skriver di da inn antall ringer ??? de skrev inn antall ringer på min, men det var før jeg kappa :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet Februar 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2006 He he... Slik det skal være.. Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stubb Skrevet Februar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2006 Kappa en runde på jobben her om dagen, blei brukbart. Kunne fint tatt en runde til tror jeg. Men nå blir det snart ny bil så gjør ikke no mer med denna.. Heftig bil du har forresten!! Siter * Subaru Impreza WRX STI -Volvo 240 Turbo prosjekt -Ford Fiesta Sport 01 -Volvo 850 R -Volvo 740 Gl, Volvo 740 "R",-Volvo 740 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Februar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2006 Nesten to runder... Men j måtte flytte opp skåla 2 cm pga 20 toms hjulene... Stod å vurderte å kappe enda litt til, men er glad j ikke gjorde det! Ble lavt nok.. :) Fin bil! men ville det ikke vært bedre å kjøpe till minde profil? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond D Skrevet Februar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2006 Dette ser guud ut. Fortsett på dette hvis:) Siter 96 Volvo 945 B230ft 94 Volvo 945 B230ft (vraka) 88-89 Volvo 740 B230f (solgt) Min 945: http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=167070 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet Februar 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2006 Mindre profil på dekka? Hadde nok ikke hjulpet mye... Er 9x20 toms frlger, med 25 mm innpress, så det er TRANGT!!! :) Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DFR Skrevet Februar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2006 Hva måtte du gjøre i hjulhusa bak for å få plass? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet Februar 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2006 Har bredda ca 1,5 cm på hver side... Foran så modda j skjermbuen litt bare... :) Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet Februar 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 Begynner å komme godt igang med midbasskassene nå. Disse skal være så nærme 20 liters volum som mulig, så j må bruke den plassen som finnes! :) Her har jeg fått støpt de første lagene av bakveggen og bunnen på kassene, samt at j har støpt fast gavelveggene mot dørene... Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn` Skrevet Februar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 se der ja...går for fullt unna :) Siter Volvo 245 Turbo - Prosjekt -Jag gasar tills det rasar! x-Golf Gti 16v x-Volvo 740 Tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gilbert21 Skrevet Februar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 Fy fa... her er en som kan sakene sine!!! skulle ønske at lommebok og fritid hadde samme størrelse som fantasien, når man ser sånt arbeid. Dette er en tråd jeg kommer til å besøke MYE framover. Godt jobba!!! Siter Mercedes S210 E420 1997 Volvo 460 2.0i 1993 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet Februar 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 :) Takk for det! :) Kommer oppdateringer med jevne mellomrom framover... Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg