Dennik Skrevet Desember 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2005 Har jobba med motorsykler og han ene på jobben sa du får kjøpt en Vespa Ciao i danmark for 6500kr tror jeg denne skal være lik bravoen utenom lyktene, variator og emblem. Har tenkt og kjøpe en selv og foreta rammebytte. Bravo deler er så godt som umulig å få tak i nytt. Siter 64 1500S Notchback 71 Manta S 74 Harley Davidson XLCH 80 Vespa Bravo 89 Mazda RX7 Turbo2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jzky Skrevet Desember 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2005 Stili boble prosjekt :D Blir nok rå når den blir ferdig.. Har selv en boble.. men der er det enda mere jobb enn her.. *ingen kanaler *rust i gulv *elektriskt rot *1500 ++ (ukjent heste krefter - får ikke motoren til å gå jevnt) *må pusse ned hele bilen, for å så spakle og grunne på nytt Men planene er klare.. *Sort bil *Mine rustede Cromespoke felger blir slipt ned.. ukjent farge etter på.. *prøve å redde US fronten med ekstra lysene *få montert 2 speil på bilen *heve bilen, slik at den ikke gneger asfalt hele tiden Men først må man få tak i litt cash.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Januar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 kult krosjekt, mattsvart,røde stålfelger med kromkapsler og mye krom er fett ;) Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHU Skrevet Januar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2006 Cal-look stuk... overbevisende nok: http://www2.cal-look.com/video/smokin_cable.ram Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet April 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2006 En stund siden jeg oppdaterte her sist...ikke mye er gjort....men jeg har i vertfall begynnt med lakkeringa. Det er snø i lufta og støv på motorlokket, så kvaliteten på lakken kommer dårlig fram på bilde. Det er ikke no show lakk, men det er heller ikke meninga. Det skal væra en røff look....:evilspide Her har det vært noen før meg, og gjort elendig arbeid...:boxing Fått kjøpt meg teppe sett....i bra stand Måtte bare prøve montere det. Det passa bra, men det er mye sveising igjen før det kan monteres. Teppesette trenger også en rens før det kan monteres. Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suzuki Ac-50 Skrevet April 16, 2006 Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 Kult prosjekt dette her! Holder selv på med en '71 1302 som ska stå ferdig med svart lakk til sommeren.. Siter Let´s go, Hammer down! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet April 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 Begynnte litt med bilen igjen i dag.....ikke så mye jeg får gjort uten sveise apperat. Pluss at vinkersliper tok kvelden i går. Så da ble det bare vasking og litt pussing i vår sola :cool: Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet Mai 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Kjøpte meg fire pungts seler i dag, som jeg skal ha i bobla etter vært. Det er desverre ikke hull i sete ryggen....men sete er så pass lite at skulderne på persoen som sitter i sete. Kommer over kante der. Så da gjør det ikke no om det er hull eller ikke. B) Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pxpolo Skrevet Mai 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 her er hvordan min baja(x) ble etter litt matt svart lakk Siter hus=) vwt5 candy white/black 2010 bmw 525i 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet Mai 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 boble ER kult! tenkt leeenge på ett slik prosjekt jeg åsså.. stå på, blir nok knall :) Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet Mai 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 kult projekt.... Er det vannskelig å lakke matt svart???? Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fartstripa Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 Hva er det som ikke er originalt på bobla di? du har 6v el system (alt fra 1300 og oppover har 12v). og riktig nok kom 1500 i 67, men den hadde større baklykter.. 1500 motoren er på bunn og grunn en sprek motor i forhold til hester, og skal du trimme en original T-1 motor, er 1500 gull verdt.. Den tåler mye. Har noen liggende i deler, hvis det skulle være av interesse.. Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet Mai 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 Trodde det var helt dødt her jeg...så hadde glømmt av dena tråden. Men her var det vist litt liv... Bobla mi er vel helt orginal enda, og det er 6v ja. 67` 1500 kom med små lykter som på min og. Så det er orginalet. Skal begyner med motor til vintern igjen, så trenger nok ikke motor deler før den tid. Men kan jo kontakte deg da og høre om du enda har noe liggenes. Singh_Supreme: Det er som og lakke med vanelig lakk. det eneste er at man slepper og passe på om man får en fin plank flate. Men jeg er ute etter litt sånn ruffrod look, så for meg er det ikke så veldig viktig åssen resultatet blir. Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet Mai 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 Får oppdatere litt her og da.... I helga som var starta jeg med og strippe de orginale setene for og så sveise egene vippe fester til bøtte stolene. Må væra litt pettersmart og finna på en løsning på hvordan jeg skal lage lås i bakkant. Så jeg får enkelt vippa sete fram over, og enda låst det under kjøring. Litt bilder: Understelle og stol... Sånn cirka åssen det skal bli... Fester som skal sveises fast... Pusse litt... Finne fram sveiseaperat....funker fint til sånn små punkting.. Smart og huske denna.....fikk sveiseblink for et par år tilbake...lite hyggelig.. Punkta fast...sitter som bare det... Prøvemontert feste fra understelle til bøtte stola. Personelig syntes jeg sete heller litt mye bakover, men det blir litt høyere i bak kant når jeg får mekka til no smekk lås der. Mangler et metal deksel på siden av understelle, så det blir ikke så åpent. Ser nå også at sete har blitt veldig møkkete. Og vippe ble det :) Pussing og mere pussing. Pussa ferdig taket i går kveld, klart for grunning.... Panseret er også snart klare for grunning og lakk.... Når jeg mister motivasjon så er det bare og setta seg ned her en stund, og drømme og crusing til sommern :) Bare slang de oppi sete for og se sånn cirka åssen det blir. Må finne meg noen litt mer retro skulderputer :well Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suzuki Ac-50 Skrevet Mai 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 Hva er det som ikke er originalt på bobla di? du har 6v el system (alt fra 1300 og oppover har 12v). og riktig nok kom 1500 i 67, men den hadde større baklykter.. 1500 motoren er på bunn og grunn en sprek motor i forhold til hester, og skal du trimme en original T-1 motor, er 1500 gull verdt.. Den tåler mye. Har noen liggende i deler, hvis det skulle være av interesse.. Er vel 1600 blokken, nærmere bestemt as41 blokken som regnes som den sterkeste t1 blokken.. 12v kom vel på alle modeller fra <67 med unntak av "spareboblen" som ble levert oppover 71tallet med 6v og 1200.. Siter Let´s go, Hammer down! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg