kvikk Skrevet November 17, 2005 Rapporter Share Skrevet November 17, 2005 ER det noen som har peiling på hvilken type bil det er som er med i den Norske filmen "kvinnen i mitt liv" med Thomas Gjertsen? Da tenker jeg ikke på Honda Del Sol'en men den andre røde veteran coupè'en. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet November 17, 2005 Rapporter Share Skrevet November 17, 2005 En eller annen gammel Alfa, er det ikke? Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvikk Skrevet November 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2005 En eller annen gammel Alfa, er det ikke? Jeg trodde det jeg også, men finner ikke noen av dem, verken i Norge eller Tyskland. Skulle gjerne hatt en sånn som nummer 3 bil :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anniversary Skrevet November 17, 2005 Rapporter Share Skrevet November 17, 2005 Noe sånt http://www.1750bertone.com/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet November 17, 2005 Rapporter Share Skrevet November 17, 2005 Noe sånt http://www.1750bertone.com/ stein fet bil:D:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carinaballerina Skrevet November 17, 2005 Rapporter Share Skrevet November 17, 2005 fet bil, men en utrolig dårlig film!! Iallefall i forhold til andre norske filmer.. Siter 1999 -Audi tt 1,8 turbo 1988 -Audi 100 2,3l (til salgs) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet November 18, 2005 Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 Den i bakgrunnen er en rød alfa romeo bertone 1300 :D Brukte 45,- og nesten 2 timer av mitt liv på å leie og se denne filmen,BARE pga. Alfaen.. Og BTW: Det finnes mange av denne i norge,og enda flere i tyskland Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet November 18, 2005 Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 fet bil, men en utrolig dårlig film!! Iallefall i forhold til andre norske filmer.. haha helt enig, har mange norske filmer er litt norsk film fan men Kvinnen i mitt liv gadd e ikke kjøpe en gang, huff. Eneste kule er Pia Tjelta :) men likt ho mye bedre i andre filmer.. men ho er ei søt dame. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg