raz Skrevet November 17, 2005 Rapporter Share Skrevet November 17, 2005 Jeg lurer på om jeg skal bytte ut den defekte 16vmotoren min mot en 8v. Er det noe spesiellt jeg må gjøremere,eller kan jeg bare sette den inn? Siter Kjør hart kjør me stil gjør GTI bil...:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet November 17, 2005 Rapporter Share Skrevet November 17, 2005 reparer 16v motoren din.. overhalling som må til ? Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raz Skrevet November 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2005 Jeg er ikke sikker egentlig,Fyren som jeg kjøpte den av sa det var rådelagrene som har gått.Men han sa at han hadde fyllt olje så harn ikke satt ned oljemålern hellt ned og kjørt,plutselig så stoppet han. Siter Kjør hart kjør me stil gjør GTI bil...:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg