Darkstar Skrevet Mars 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 Noen må ha sett den på veien ett eller anna sted... er jo ikke akkurat en bil man ikke legger merke til mener jeg.... SURT dette ... kondolerer kraftig! Tommy har selv sett bilen i Ålesund og de greide nesten å stoppen den, men den kjørte i grøften og kom seg forbi. Politiet tok opp jakten på den men mistet den i en rundkjøring på vei ut av Ålesund. Han har varslet ferge i området rundt Ålesund, og det har ikke sett noe til nå. Gi en lyd hvis dere ser den i Ålesundsområdet et sted, i en grøft eller et byggefelt eller lignende. Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Mars 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 Tipper det er lokale folk ? Håper den blir redda så fort som fy... liker ikke tendensene her nå... alt for mange nydelige biler som har blitt borte... jeg har en bil jeg gjerne skulle ha blitt kvitt... dem kunne ha tatt den istedenfor! :P Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gromit Skrevet Mars 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 Han har ikke montert vinga så den virker mer anonym en du skulle tro. PS. Tommy. ring taxisentralen Siter 1998 VW Passat 1.8T Tiptronic X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf 3 GTD Special Skrevet Mars 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 Kjørte fra Moa mot Ålesund, og møtte den på hatlane for de som er lokal kjent. Kjente bilen med en gang igjen på xenon lysa, hoppa ut for å stoppe den, Espen som var min sjåfør, tverra bilen for å sperra utveiane, han gav gass, eg ga Espen ordre om å kjøre i den, det gjorde han, og bilen for i grøfta/brøytekanten, og mirakuløst vis spartt den oppigjen, og meg selv la på sprang etter den men klarte ikke å nå den igjen, purken kom rett etter og la seg på hjul, men han slapp unna på eit eller anna vis. Kjørte som faen, var oppå refuger, rundkjøring og brøytekanter, så det er vell ikke mye igjen av den bilen tenker jeg. Og til slutt så mista både vi og purken spora, grunnet salt og brøytebilen hadde viska vekk alle spor. Kjørt rundt å leita nå i 2 timer, men ingen bil sett. Alle ferger er varsla og taxi sentralen skal ringes. Utenom det så har jeg ikke ORD!!!!!!!!! Siter - 2002 Passat TDI 4 Motion - 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976 - 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951 (x) 1993 Golf 3 GTD Special Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Mars 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 Uff... utvikla seg til en temmelig vill situasjon dette ja... Åssen er det med forsikring osv når slikt skjer? går ikke utover deg og bonusen din f.eks? Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet Mars 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 FY F"#%Q å tragisk kjett. Hadde jeg bodd i nærheten så skulle jeg f.. meg ha hjulpet til å leite. Dette er et tragisk kapittel. Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf 3 GTD Special Skrevet Mars 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 Uff... utvikla seg til en temmelig vill situasjon dette ja...Åssen er det med forsikring osv når slikt skjer? går ikke utover deg og bonusen din f.eks? Vi får vente å se hva som skjer der. Forsikringen dekker ikke min nytteverdi og det jeg har gjort med bilen, for å ikke snakke om timer og alt arbeidet some r lagt ned i den. Siter - 2002 Passat TDI 4 Motion - 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976 - 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951 (x) 1993 Golf 3 GTD Special Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Mars 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 Vi får vente å se hva som skjer der. Forsikringen dekker ikke min nytteverdi og det jeg har gjort med bilen, for å ikke snakke om timer og alt arbeidet some r lagt ned i den. Lykk til i jakten Tommy, håper du finner bilen! Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet Mars 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 :| Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Mars 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 Argh, så jævli unødvendig.. Håper du finner igjen bilen i relativt bra stand. Kan bare håpe at etter at du nesten fikk stoppa bilen så har de dumpa den et sted.. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirwave Skrevet Mars 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 Sure greier dette her altså... Håper tyven(ene) blir tatt og får den straffen dem fortjener knock Siter 2003 VW Passat 1.9TDI STV * 95, Nissan Primera 2.0 (Solgt) * 92, Golf GTI 8V (Solgt) Tråden om golfen min! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krazy3en Skrevet Mars 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 Hvis du finner folkene har vi en jobb å gjøre Tommy. Siter Rallye G60 Soon to be 16vT Rallye --> .:R32. Prosjekt. Golf 2 VR6. Prosjekt. Alt går an. Det umulige tar bare litt lenger tid. Mannens oppgave her i livet er å fylle kvinnens tomrom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
twg76 Skrevet Mars 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 UTROLIG kjedelig å lese om! og HELT utrolig at politiet greier å miste den av syne... Ser ut som jeg må framskynde garasjeplanene mine så jeg får bilen bak lås og slå om natta... Bor du i Ålesund nå eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Mars 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 Vel, jeg har mitt å gjøre i Oslo hvis jeg ser den! Men tviler på at den har kommet så langt sør.. Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Mars 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 fy faen, syke greier. Føler med deg, vet godt at du har lagt PLENTY med tid og penger inn i denne. Får i allefall håpe du får tak i idioten(e) som har tatt den, og gir dem en skikkelig lekse. Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg