Wilskow Skrevet November 16, 2005 Rapporter Share Skrevet November 16, 2005 Ønsker å kjøpe en Rød evo 6 TME, men den må ha gått lite og være strøken. Noen som vet om noe ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet November 16, 2005 Rapporter Share Skrevet November 16, 2005 Er ikke verre en å søke på internett...: http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=927083 http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=928020 http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=902040 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wilskow Skrevet November 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2005 nei nei, det er sant. Men de har rullet en del km !! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet November 19, 2005 Rapporter Share Skrevet November 19, 2005 De 2 siste annonsene er jo samme bilen da... ;) Må jo regne med at de har gått litt da, er jo tross alt en bruktbil nå, ikke ny lengre... Kan anbefale den øverste! Den er strøken! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet November 19, 2005 Rapporter Share Skrevet November 19, 2005 nei nei, det er sant. Men de har rullet en del km !! Det går bra. Som sagt er disse bilene ikke nye, og mange km betyr bare at eierne setter pris på bilene de har. :thumb Til opplysning: En turbo på Evo klarer fint 200k km, og motoren i seg selv har ingen problemer med 300-400k km. Regner med at du har solgt den innen da, men poenget er, ikke frykt en litt høy km.stand. Jeg tenker personlig på å kjøpe en Evo II fra 94. Som "bare" har gått 150.000 km... Jeg tror nok en Evo VI er et sikkert valg. Det er jo tross alt en Lancer. Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superthomas Skrevet November 19, 2005 Rapporter Share Skrevet November 19, 2005 Hvorfor er den turboen udødelig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svenna Skrevet November 21, 2005 Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 Det går bra. Som sagt er disse bilene ikke nye, og mange km betyr bare at eierne setter pris på bilene de har. :thumb Til opplysning: En turbo på Evo klarer fint 200k km, og motoren i seg selv har ingen problemer med 300-400k km. Regner med at du har solgt den innen da, men poenget er, ikke frykt en litt høy km.stand. Jeg tenker personlig på å kjøpe en Evo II fra 94. Som "bare" har gått 150.000 km... Jeg tror nok en Evo VI er et sikkert valg. Det er jo tross alt en Lancer. Hva får deg til å tro dette?? På den gamle evo IV jeg hadde brant jeg stempler i en utrimmet motor som hadde gått ca. 50 000 - 60 000 km. På den forrige Evo V jeg hadde takket turoboen for seg to ganger som jeg vet om. Motorene på en evo er ikke skuddsikre og man skal slett ikke regne med at de går 300 - 400` uten å måtte bytte ut mye slitedeler. Evo VI er også kjent for å veldig mye ventiltikking og dette kan komme allerede etter 20 000 km på en utrimmet motor. Ikke så vanskelig å bli kvitt, men alikevel noe som bør gjøres. En annen ting som kommer med en del km er synkroringene i girkassa, spesielt mellom 4. og 5. gir. I tillegg bør du regner med skifte av en masse andre slitedeler, bremser, clutch, foringer +++. Det er slett ikke en billig bil å eie :hammer Siter 01`Porsche 911 Turbo 04`BMW 530 DAT, konebilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syvers Skrevet November 22, 2005 Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 Jeg har fått taki en svart evo 6 men etter det du skriver nå så får jeg mindre lyst til å kjøpe den. Det som er knall med evo 6 er at den har blitt udødlig, alså entuiaster kjøper den og vil også ha minst mulig km stand, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet November 22, 2005 Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 Og Evo har vel i motsetning til andre, ganske hyppige serviceintervaller? Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Överladdaren Skrevet November 22, 2005 Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 Det går bra. Som sagt er disse bilene ikke nye, og mange km betyr bare at eierne setter pris på bilene de har. :thumb Til opplysning: En turbo på Evo klarer fint 200k km, og motoren i seg selv har ingen problemer med 300-400k km. Regner med at du har solgt den innen da, men poenget er, ikke frykt en litt høy km.stand. Jeg tenker personlig på å kjøpe en Evo II fra 94. Som "bare" har gått 150.000 km... Jeg tror nok en Evo VI er et sikkert valg. Det er jo tross alt en Lancer. To spørsmål: 1 - Hvorfor uttaler du deg om ting som du åpenbart ikke har noen som helst peiling på? 2 - Hva i alle dager skal du som er 15 år med en EVO? Fikk du så mye til konfirmasjonen? Siter 1992 Golf 2 Pasadena 1983 Alpina B9 3,5 1987 Suzuki TSX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet November 22, 2005 Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 To spørsmål: 1 - Hvorfor uttaler du deg om ting som du åpenbart ikke har noen som helst peiling på? 2 - Hva i alle dager skal du som er 15 år med en EVO? Fikk du så mye til konfirmasjonen? Gjør ferdig daihatsu "prosjektet" ditt føre du starter på evo da gutten... får ikke kjørt bilene føre om 3 år uansett... litt stort sprang fra en rusten daihatsu til en evo vil jeg påstå... Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breda Skrevet November 22, 2005 Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 To spørsmål: 1 - Hvorfor uttaler du deg om ting som du åpenbart ikke har noen som helst peiling på? Fordi han sitter på internett, bak tastaturet, der ingen kan se hvem han egentlig er, da kan han leke tøff og tro at han oppnår noe med det, når han i virkeligheten bare ødelegger alt for seg selv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet November 23, 2005 Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 Det går bra. Som sagt er disse bilene ikke nye, og mange km betyr bare at eierne setter pris på bilene de har. :thumb Til opplysning: En turbo på Evo klarer fint 200k km, og motoren i seg selv har ingen problemer med 300-400k km. Regner med at du har solgt den innen da, men poenget er, ikke frykt en litt høy km.stand. Jeg tenker personlig på å kjøpe en Evo II fra 94. Som "bare" har gått 150.000 km... Jeg tror nok en Evo VI er et sikkert valg. Det er jo tross alt en Lancer. :usuck: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet November 23, 2005 Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 Det går bra. Som sagt er disse bilene ikke nye, og mange km betyr bare at eierne setter pris på bilene de har. :thumb Til opplysning: En turbo på Evo klarer fint 200k km, og motoren i seg selv har ingen problemer med 300-400k km. Regner med at du har solgt den innen da, men poenget er, ikke frykt en litt høy km.stand. Jeg tenker personlig på å kjøpe en Evo II fra 94. Som "bare" har gått 150.000 km... Jeg tror nok en Evo VI er et sikkert valg. Det er jo tross alt en Lancer. Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkes Skrevet November 23, 2005 Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 :usuck: Hadde ikke du fått deg jobb og må stå opp tidlig om morran nå Håkon?? Siter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg