Bullit Skrevet November 16, 2005 Rapporter Share Skrevet November 16, 2005 Da ble det tilbake til Golf igjen:) Nærmere bestemt en Golf stv. 1,6GL 96mod Den er vel egentlig prikk lik illenium sin, tilogmed kjøpt hos samme forhandler:D Fikk montert svarte/røde baklys igår, hjalp litt. Må få meg sota foran også så blir det bra. Det som er digg med denne er at jeg endelig har fått AC, blir nice til sommeren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet November 16, 2005 Rapporter Share Skrevet November 16, 2005 Grattis med ny bil :) Har du noen planer for den eller? Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golf-espen Skrevet November 16, 2005 Rapporter Share Skrevet November 16, 2005 hehe grattis! :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet November 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2005 Planen er vel å få den prikk lik illenium sin, hehe. Nah, blir vel noen 17" og et senkesett til sommeren tenker jeg. Ellers blir den vel stort sett som den er nå tenker jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet November 16, 2005 Rapporter Share Skrevet November 16, 2005 Pen bil, gratulerer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet November 16, 2005 Rapporter Share Skrevet November 16, 2005 Gratulerer :) Grønn er virkelig i skuddet for tiden ser jeg :) Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rallyeman Skrevet November 20, 2005 Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 GRRRRRRR VOFF VOFF!! Den var jo sexy bullit. Gleder meg til å se den med terrengsykkel på taket... Blir nok en helt ny trend innen bilstyling! he he! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet November 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 GRRRRRRR VOFF VOFF!! Den var jo sexy bullit. Gleder meg til å se den med terrengsykkel på taket... Blir nok en helt ny trend innen bilstyling! he he! Uten tvil, dude. uten tvil :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chr1z Skrevet November 20, 2005 Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 kan bli noe av dette :magic Siter 94' 306 XRdt 94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/ 82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett) x86 Mazda 323 GT(vrak) x82 Volvo 244 DL(vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg