Gå til innhold

hømmz, svinger te venstre

Ranger emnet


m0lidir

Anbefalte innlegg

joda, har da ei bil av merket mercedes :P

(gløm overskriften, jobba i hele dag, så høyre å venstre får være samma faen :P. bilen går til ei side!!!) hehe

 

hadde her forleden ei siste grise runde om litt utafor veier her lokalt, så subbet jeg litt nedi med høyre del av fronten etter det jeg husker litt, en liten skrape på fronten, regnet med at det bare var det..

 

men nå når jeg slepper rattet tar den seg en liten tur til høyre, må konstant holde på rattet for og holde kkursen min...

 

er det noe med forstillinga, mulig pga gammel bil av den rette grunn men veit ikke, noen enkle inngrep som skal til, skal ta en liten sjekk på den snart, olje og alt skiftning og annet små snacks, og ikke minst, er det farlig å kjøre med fram til denne tid, er ikke snakk om mye den går til siden, men forventer da av at bilen skal holde seg rett fram på rett fin vei :P

 

alle svar som hjelper tas som takk, orker ittno tull her :P

Mitt Prosjekt:

- Mercedes 190e w201 90"

"You should never underestimate the predictability of stupidity!"

Macgyver can build an airplane out of gum and paper clips, but Chuck Norris can kill him and take it.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slakk, eller SKAKK?

subbet jeg litt nedi med høyre del av fronten etter det jeg husker litt, en liten skrape på fronten, regnet med at det bare var det..

Du har nok slått borti bærebrua ell.no og bøyd noe. Forstillingskontroll på verksted er tingen hvis du ikke ser noe med det blotte øye. Hvis du ser tydelige hakk/riper i metall/maling er du på rett spor :)

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fine greier, skal av med front og litt saker til uka og opp med motoren, så tar ei titt da..

 

men regner emd at det ikke går heeeeelt til helvete med å kjøre med den i mellomtiden..

Mitt Prosjekt:

- Mercedes 190e w201 90"

"You should never underestimate the predictability of stupidity!"

Macgyver can build an airplane out of gum and paper clips, but Chuck Norris can kill him and take it.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår