Marvil Skrevet November 24, 2005 Rapporter Share Skrevet November 24, 2005 Grattis. Vurderte samma pakka jeg og, men fant ut at jeg ikke gidder å bruke penger på baklykter og blinkers enda.. Står forøvrig at det koster 8000 separat, men jeg klarte å sette sammen akkurat samme komboen til 5500kr på 5minutter ved å bruke forskjellige leverandører, og det var før rabatter.. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet November 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2005 Ja, jeg kunne sikkert fått det billigere ved å knote med ebay, forskjellige leverandører osv... Men gadd liksom ikke... Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet November 24, 2005 Rapporter Share Skrevet November 24, 2005 Like greit å få alt fra en, ja.. Dessuten er tilbudet bra, klarte vertfall ikke samle sammen noe i Norge til samma prisen.. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sly Skrevet November 24, 2005 Rapporter Share Skrevet November 24, 2005 Dette blir bra vet du... Gleder meg til å se resultatet... ;) Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet November 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2005 Dette blir bra vet du... Gleder meg til å se resultatet... ;) Da er vi to! happyhappy Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet November 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2005 Jah... Da har jeg begynt så smått å tenke på anlegg i bilen, blir ikke noe værsting-anlegg, bare et som spiller greit... Kommer mest sannsynlig til å ha det meste i samme merke, Pioneer... Noen som vet nøyaktige mål på org høyttalere i Golf 3? Og noen som har bilder av en løsning med høyttalere i sidene bak? Ellers er jeg åpen for forslag for hva jeg kan bruke av komponenter... Ting vil bli kjøpt inn etter lommebokens tempo... Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Desember 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 Lønning på mandag ja... Da blir det vel kjøpt inn litt... ellers så fant jeg en jævlig fet golf... Lurer på om noen vet hva leppen under fangeren heter? Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Desember 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 Lønning på mandag ja... Da blir det vel kjøpt inn litt... ellers så fant jeg en jævlig fet golf... Lurer på om noen vet hva leppen under fangeren heter? Søk på Dark Demon på vwvortex, så finner du mye om den bilen.. Er en på forumet der som har den.. Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Desember 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 http://www.durtydubs.com/members/vehicle_template.php?veh=10064 ooh... ufattelig fet! Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Desember 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 Siden jeg kjeder meg så mye kan jeg jo sette opp ønskeliste... Here she goes... Kan jo begynne med det som er på vei/har kommet: 2x12 Pioneer basser Sony XM-D1000P5 forsterker (http://www.sony.no/view/ShowProduct.action?product=XM-D1000P5&site=odw_no_NO&pageType=Overview&category=ICA+Amplifiers) Power Acoustik G320-2 forsterker Raid sports ratt 360mm FK Angeleyes FK Rød/Clear baklykter Så det som står høyt på ønskelisten: Høydejusterbart senkesett (Mest sannsynlig supersport) Skinninteriør (Har funnet på hugger i Sverige) Frontfanger fra CSR Pioneer DEH-P6700MP Headunit (http://www.pioneer.no/no/product_detail.jsp?product_id=9909&taxonomy_id=430-458) Muligens noen nye felger, 9x16 eller 17", forslag mottas med glede En grei bakfanger og muligens noen greie sideskjørt Sikkert mer som kan tilføyes, kommer sikkert etterhvert også :) Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Junior High Skrevet Desember 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2005 Får vel gratulere deg med ny bil da.. :) Siter 01mod Skoda Octavia 1.8T L&K edition STV Ford Focus WRC (RC) ---------------------------------------- X 90mod Golf II Sport X 90mod Ford Transit (Russebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Desember 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2005 Jo takk :) Hurleis går det der da? Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Junior High Skrevet Desember 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2005 Visst du tenker på bil, så har jeg nok samme gamle god golfen :D runder vel 200 no en av dagene.. Vurderer å kjøpe med ny bil no, det blir nok en golf eller hvertfall en VAG.. Du må forresten skifte avatar no ;) Siter 01mod Skoda Octavia 1.8T L&K edition STV Ford Focus WRC (RC) ---------------------------------------- X 90mod Golf II Sport X 90mod Ford Transit (Russebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Desember 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2005 ja, må vel det, men har ikke noe bra bilde av golfen :) Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Desember 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2005 Den Golfen så veldig bra ut til 30k. Fin bil du har fått deg.. Har merkelig nok fått mer og mer sansen for disse IIIerne, og din kan jo bli drit fet, med VR6 leppe og den lyktepakken. Godt valg! Lykke til videre, a! Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg