bjirn Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 Jah, da har jeg blitt golf-eier også. På søndag dro jeg opp og hentet meg en 92 Golf GT Special Edition... Bilen har gått ca 220 000, og har hatt servicer jevnlig. Rimelig rustfri, minus 2 flekker på bakluken. Panseret er jævla stygt nå, det har flasset av i klarlakken. Men det kan lakkes :D Vinterfelgene, piggdekk på ganske greie alufelger. Rustflekkene Lakken på panseret: Noen som har noen tips til hvordan jeg skal få dette svart igjen? Planene for golfen er ikke mye enda, den skal etterhvert få gleden av å komme ned på jorden igjen, muligens nye lykter, nye speil, badlook, og ellers utover det forandrer jeg mening annenhver time om hvordan bilen skal se ut... Men en dag skal den få føle seg skikkelig Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet November 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 Åh ja, sommerfelgene! Fra før av har jeg handlet inn disse, som trenger litt hugleik: Med bilen fulgte disse, som ikke var helt min smak da... Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 Hvor mye skal u ha for de Bbs felgene? Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet November 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 Tja, aner egentlig ikke... Bud? Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maroc Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 Gtattis med ny bil, hvis du skal ha den spoileren sort igjenn bruk bumper-shine, blir sort som bare det, den vil nok bli matt igjenn etter en stund, men fint blir det hvertfall så lenge det varer, lykke til videre med planene.. Siter 1994 Golf III GTI 16v :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 Grattis med GT ;) Hva er forskjellen på en vanlig GT og special edition? Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet November 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 Klistremerket på bakstolpen :D Nei, egentlig lurer jeg og på det? Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 gratulere me ny bil da! så nå fin ut den (uten om panseret hehe) er det lov å spørre hvor mye du ga for den ell? mvh Vemund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet November 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 Joda, jeg ga vel rundtomkring 30 000 for den... Fikk med en stor bunke med kvitteringer på service og utskifting av slitedeler... Nettopp blitt gjort Service 2 på den... Syns i grunn prisen var helt grei :) Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 Grattis. Et forslag til åssen du skal få spoilern svart igjen, så er varmepistol et godt alternativ. Har sett flere som har brukt det med gode resultater, som også holder. Ellers er Maroc sitt tips om bumper-shine (eller lignende) også greie.. Om du ikke skal gjøre noe med fanger fremme, kjøp deg ei GTI/VR6-leppe. Mye penere enn den vanlige CL/GL-greia som står på nå.. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 vet ikke helt om jeg likte konverteringen fra BMW til VW her men. uansett ser ut som et bra kjøp :) Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
firestat Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 Godt at du tok te vet og kjøpte Vw.... Gratis me ny bil, like fargen :D Men lurte på ka Special Edition e for noe? Siter Kjører kun biler så e rieger stylling på Golf Vr6 Turbo......... Prosjekt: Golf2 1,8GL *Bmw E-36 320......... (Automote) *Bmw E-30 316......... *Opel Caibra 2.016v... *Porsche 944 2.5...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sek700iafc Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 Det du kan gjøre med spoileren er å ta den av(3 skruer på insiden av vinduet) og lakke den i samme farge som bilen. hvis du drar til f.eks. mekonomen og oppgir fargekoden på bilen vil du få en sprayboks med samme farge som bilen. Har gjort det selv og er svært fornøyd! Siter VW Golf GTI 8v 93' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet November 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 ehrnst: både BMW og VW er fine biler, har nok ikke eid min siste bmw heller :) sek700iafc: Vil ikke dette flasse rimelig fort av igjen da? Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 ehrnst: både BMW og VW er fine biler, har nok ikke eid min siste bmw heller :) sek700iafc: Vil ikke dette flasse rimelig fort av igjen da? gratulerer med fin golf med riktig farge! Lakkerer du med boks kan du få et nokså ok resultat, men det kan selvsagt ikke måles opp mot skikkelig lakking.Men det Duger ! Jeg lakka mange deler selv på min gamle grønne golf 3, og fargekoden er LC6P. Duplicolor sin lakk er veldig bra mht til fargelikhet og metallic granulering på denne fargen ( og tro meg, jeg har prøvd de fleste boks-merkene man kan finne i riktig fargekode ;) ) edit: denne lista på bagasjeluka lakka jeg med duplicolor lakk på boks, og resultatet ble veldig bra! Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg