|Massern| Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 Det er kjedelig. Vært borte i en lignende situasjon selv, der jeg faktisk ble dyttet inni bilen foran meg av bilen bak meg. Som sagt, lykke til med saken. Får håpe du havner innenfor VAG-sjangeren igjen:) Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet September 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 Ja, jeg føler meg ikke helt ferdig med golf enda.. Men får se hva som skjer, må jo finne meg en bil jeg liker og... Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet September 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 Eg t-tog an i rauå.... Ser jo ut som jeg traff en stolpe i front da, dette er skaden eksosanlegget til han foran lagde... Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf 3 GTD Special Skrevet September 13, 2006 Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 Jammen godt du hadde fiksa alt og fått skilt på den igjen altså :fatality: hehe Siter - 2002 Passat TDI 4 Motion - 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976 - 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951 (x) 1993 Golf 3 GTD Special Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet September 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 Hehe, ja... Var sure penger det og... Men på en måte er jeg glad for det, for nå kan de ikke finne noe som er galt og klage på det... Men, noen som har ny golf til meg? ;D Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet September 13, 2006 Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 Skal takvingen selges (evt andre deler)..? Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet September 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 Det vet jeg ikke enda, må snakke med takstmannen om jeg får plukke av ting... Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet September 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 Kan se ut som det kommer til å hale ut med forsikringssaken hvertfall... Men i mellomtiden kan dere gjerne si fra om dere vet om en Golf til salgs, gjerne VR6... :) Maxpris 50 000... Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet September 21, 2006 Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 Kan se ut som det kommer til å hale ut med forsikringssaken hvertfall...Men i mellomtiden kan dere gjerne si fra om dere vet om en Golf til salgs, gjerne VR6... :) Maxpris 50 000... Jeg tenkte selge min, men vil nok ha litt mer enn 50 :p Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaliber Skrevet September 21, 2006 Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 r.i.p. hehe, nytt prosjekt nå da eller?:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet September 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 Ny bil må jeg nå ha, og var ikke akkurat lei golfen når den ble knust... :) Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tussi Skrevet September 21, 2006 Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 Hehe, ja... Var sure penger det og... Men på en måte er jeg glad for det, for nå kan de ikke finne noe som er galt og klage på det... Men, noen som har ny golf til meg? ;D selge deller:D? hint hint Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet September 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 Begynne å lese tråden først :) Bilen står fortsatt hos Viking.. Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tussi Skrevet September 21, 2006 Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 Begynne å lese tråden først :) Bilen står fortsatt hos Viking.. jæveling domt det som skjede med bilen din da:( når får du bilen tilbake da?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet September 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 Gratulerer med moderator-status forresten, er sikkert stas det :win PS, hvis du har Gjensidige så trenger du ikke vente på brev i postkassen på noen måneder enda :rolleyes: Mamma og pappa har jobba for de i 20-25 år, så de pleier behandle meg effektivt og raskt :P Og takk ja, stas og stas, mer å gjøre hvertfall :P Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg