HemiCuda Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 er veeeeldi lenge siden jeg har sotte meg selv ned foran photoshop å lekt. å idet jeg satt meg ned for å leke var det med en gammal rusten Chevy pickup, prøvde å få lakken noelunde bra igjen, jeg har aldri vært no photoshop proff, men er morro alikevel, så her er da det jeg "fixa" Original: så lagde jeg noen forskjellige farge varianter (matt lakk da :p) Svart: Grønn: og en lilla/blå aktig farge: lurer nesten på om jeg skal fortsette litt på den svarte, få på gængster cap, moon hjulkapsel med hvit dekkside, pinstripes eller old school flames, å litt senk. Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 Med mattsort lakk + litt stæsj kunne dette bli meget rått! :) Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet November 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 Med mattsort lakk + litt stæsj kunne dette bli meget rått! :) tenkte på det samme, så jeg bestemte meg for å prøve, men å lage flames på den fikk jeg ikke til :( men her er hva jeg har gjort til nå: Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 Liker det :) Men VENNLIGST hold den passelig clean :P Spørsmålet er om du skal satse på nye rims eller old-school rims :) Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet November 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 Liker det :) Men VENNLIGST hold den passelig clean :P Spørsmålet er om du skal satse på nye rims eller old-school rims :) hmmm.. er dette no rims å ha på den? Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet November 16, 2005 Rapporter Share Skrevet November 16, 2005 hmmm.. er dette no rims å ha på den? Syns personlig det blir for skrikende, litt for store faktisk, men det er jo ditt valg :) Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet November 16, 2005 Rapporter Share Skrevet November 16, 2005 hmmm.. er dette no rims å ha på den? Absolutt! En klassiker på gamle customs:) Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet November 16, 2005 Rapporter Share Skrevet November 16, 2005 Tøft! =) hold deg til de runde hjulkapslene, ikke så store som på den siste! :) Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg