HemiCuda Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 Vet ikke om detter er rette plassen å spørre, men er vel noe lignende lakk, er det ikke? det som er spørsmålet da, er... jeg har noen sånn ca kromme felger på mustangen, litt brukte kan du si, så har mista glansen, så hvilke type firmaer er det som kan fixe chrome felger? eventuelt kromme de på nytt? jeg synest å ha hørt at kromming er dyrt, stemmer det? isåfall... hvor dyrt? (så jeg vet om jeg skal prioritere motor først) er disse felgene det er snakk om: Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest 1302 Skrevet November 22, 2005 Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 Kromming av "vanlige" alufelger og om kromming av gamle felger anbefales absolutt ikke.. Resultatet blir stort sett aldri bra, og prisen er omtrent den samme som å kjøpe nye.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg