streetsliderz Skrevet Mai 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2008 wooops! leste berre side 1 eg. hehe e jo allerede ei sia, hehe får tutla meg inn der. men hadde d kje vore litt kulare viss d berre va hyundai.. ? Nei trur nokk det er lettere å få med flere om også andre merker fra korea var med. da for eksempel KIA og hyundai har alt for mye til felles sånn rent teknisk... så er jeg 100% sikker på at du finner en eller annen del i bilen din som er merket KIA :P Siter Widebody 2002 Hyundai Coupe GK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rally_jento Skrevet Mai 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2008 Nei trur nokk det er lettere å få med flere om også andre merker fra korea var med. da for eksempel KIA og hyundai har alt for mye til felles sånn rent teknisk... så er jeg 100% sikker på at du finner en eller annen del i bilen din som er merket KIA :P Hyundai eiger jo KIA så det skulle nå være litt rart viss det ikke var noe likt på de;) men men.. får starte min egen hyundai klubb jeg da! helt alene! så bæså! haha:) Naida;) Siter Mvh. Silje-Renée (http://www.srsuperteam.tk) BMW 523ia Touring Hyundai Accent 1996 Ford Sierra 1986 Bilcrossbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
streetsliderz Skrevet Juli 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2008 er det egentlig noe liv på ksr?? Siter Widebody 2002 Hyundai Coupe GK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiNDFLaRe Skrevet Juli 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2008 JOda.. liv er det.. sånn i ny og ne.. trenger flere medlemmer vettu.. så det kan bli litt snakk der inne.. :-) Siter MiNDFLaRe '98 VW Passat stv 1,9 Tdi -> Famile-racer'n til mor '96 Hyundai Coupè 2,0 fx -> Lekebilen til far X '96 Peugeot 306 Xt 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snaxzor Skrevet September 8, 2008 Rapporter Share Skrevet September 8, 2008 hadde vert konge med en klubb Hyundai i norge ass, ivertfall fått till ett treff. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hyundai Skrevet September 9, 2008 Rapporter Share Skrevet September 9, 2008 Det er allerede en Hyundai klubb i norge, eller rettere sagt en klubb for koreanske biler. http://www.koreanstreetracing.com Det har desverre vært stille der i det siste, da vi absolutt skulle vært flere medlemmer. Siter `98 Hyundai Coupe `00 Hyundai Accent Team KSR KoreanStreetRacing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nesquick Skrevet April 17, 2010 Rapporter Share Skrevet April 17, 2010 Well, I'm in! :) Siter HYUNDAI FORUM: www.hyundai.norwegianforum.net Hyundai Tiburon RD 2.0l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nbugge Skrevet April 18, 2010 Rapporter Share Skrevet April 18, 2010 Jeg er gjerne med på dette. Men da helst eget Hyundai klubb og forum! Jeg har ikke problemer med å være med å betale for hosting om noen vil ta på seg dette! Er sikker på att det er mange her i landet som har gått forbi en Coupe og tenkt att dette er en kul bil, og om vi har reklamert for forumet på bilene våre er jeg sikker på att interessen for hyundai ville økt i norge! Siter you're pretty face is going to hell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kMania Skrevet Mai 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2010 Jeg er med, noen som vil ta initiativ og starte i det små ? med f.eks ett forum ? Siter SAAB 9-3 ss 2005 [x] Renault Megane, 1996. Crash test dummy bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjeag Skrevet August 21, 2010 Rapporter Share Skrevet August 21, 2010 Hei... Korean Street Racing, det appelerer liksom kanskje ikke til alle. Burde funnet et navn der det henviste mer til at det var en Norsk klubb ! Siter - Mvh. Kjetil André - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nesquick Skrevet Desember 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2010 Hei... Korean Street Racing, det appelerer liksom kanskje ikke til alle. Burde funnet et navn der det henviste mer til at det var en Norsk klubb ! Enig der.. Er det noe liv på korean street racing lenger i det hele tatt? Mye feil på siden ihvertfall. Savner en seriøs hyundaiklubb, treff osv! Siter HYUNDAI FORUM: www.hyundai.norwegianforum.net Hyundai Tiburon RD 2.0l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nesquick Skrevet Desember 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2010 (endret) Da tok jeg et lite initiativ her... eget Hyundai forum opprettet! (siden dette var ønskbart i første omgang). Side vil selvsagt konstant være under konstruksjon, til vi er fornøyd. www.hyundai.norwegianforum.net Domene kan forandres etterhvert. Hadde vært artig å fått startet en skikkelig Hyundai klubb Norge nå. Håper dere her inne joiner :) Velkommen :) Endret Desember 29, 2010 av Nesquick Siter HYUNDAI FORUM: www.hyundai.norwegianforum.net Hyundai Tiburon RD 2.0l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonique Skrevet Oktober 15, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2011 Da har vi byttet domene: www.hyundaiforumnorge.com Og vi er så langt 46 medlemmer : ) Siter Hyundai Forum Norge: www.hyundaiforumnorge.com 97 Hyundai RD Coupe 2.0L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg