Gå til innhold

Led pærer til tåkelysa?

Ranger emnet


Audimaaan

Anbefalte innlegg

Det er jo ikke så nøye om de ikke matcher 100% i og med at du jo aldri har dem på samtidig. :thumb

 

øøh.. jo!.. er jo lov å kjøre med park+grøftelys om dagen men om kvelden/når det er mørkt er det vel ikke lov.. kun nør/fjern da :)

- Bmw 320i 24v R6 Sedan 92mod.

 

[x]Bmw 320i 24v R6 Sedan 94mod.

[x]Derbi Senda SM 02mod.

[x]Mazda 626 2,0 82mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp philips bluelight... Synes de er veldig bra.. helt kvitt lys med litt blåskjær i.. Du ser at de er blå når de lyser mot snøen.. Har prøvd litt forskjellige så kalte "xenon look" pærer, og synes at philips sine er de beste.. Sikkert andre hær som har helt andre meninger, men hær har du ivertfall min ;p

90 mod mercedes 200e

91 mod BMW 318 E36 Solgt

99 mod yamaha sx 600 (snøscooter)

86 mod toyota corolla (værdens kjedeligste bil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kjøpte disse på en lokal inndustributikk, men de er sikkert å få tak i på mekonomen og andre bil rekv butikker.. Har ikke sett de på noen bensinstasjoner.. Ja de finnes i alle slags typer.. H4 H1 osv...

90 mod mercedes 200e

91 mod BMW 318 E36 Solgt

99 mod yamaha sx 600 (snøscooter)

86 mod toyota corolla (værdens kjedeligste bil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her finner du masse led pærer som er lagd for å brukes som alternativer til vanlige lyspærer til bil

http://www.mobilsentrum.no/products.asp?c=624221517&n=1200292284

_____________________________________________

BMW 316/318 1992 (vraka)

MX-5 Hero Nardi 2003 Turbo (solgt)

Volvo V50 1,6D 2006

Ford Fiesta 1,3 1995 (Vinterbil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 years later...

Jeg kjøpte XenonMatch pærer til grøftelysa på min E36 forrige uke, og er greit fornøyd med de egentlig.. lyser en del hvitere enn halogen pærene og har et blåskjær når man ser inni lykta.. Er ikke i nærheten av Xenon, men et billigere alternativ for de som vil ha det.. :) Mener jeg betalte 219,- for et sett så er ikke ille prisen..

 

Edit: Disse får man kjøpt hos Mekonomen og div dekkbutikker.

Endret av Ryeng1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår