s90r Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 ok, men er ikke nærmere 70hk på en chip ganske mye? 70 hk kan stemme det. Har sjekket i dag, og det virker som at det kun er programvaren som er forskjell mellom 130 og 163 HK. Dyser, turbo og styreenhet har samme delenummer. Så da vil ikke effektøkningen være så stor egentlig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir A Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 Går 10 biler med skiftet eprom og kcr bokser. Med "velsignelse" fra volvo forhandleren som har solgt bilene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slayer Skrevet November 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 Høres litt mye ut det ja, alt for mye :P Jeg har massevis av erfaring med disse bilene, har kjørt hundrevis forskjellige slike og er absolutt til å anbefale. De feilene med disse bilene er som s90r sier. Men disse feilnene koster jo nesten ikke no å reparere. Gå for den bilen! Takk for svar! Ja jeg syns den virker veldig bra, og sikker. :) Må være bra skyv i den også med 163hk`ern.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slayer Skrevet November 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 Hva med denne: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=6083839&sid=3aeRQeoH9628973&pos=38&tot=247 Litt spesielle farge kanskje...men er blir sikkert endel finere med noen andre hjul osv... Sleng gjerne inn forslag.. Men ikke så mye dyrer. Hva er forresten di knappene på rattet til? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Truls99 Skrevet November 16, 2005 Rapporter Share Skrevet November 16, 2005 Hva er forresten di knappene på rattet til? Kanppene på rattet: På venstre side har du crusekontrollen, og på høyre side er det radioen. Siter Volvo V70 2002 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dolk Skrevet November 16, 2005 Rapporter Share Skrevet November 16, 2005 Volvo D5 motoren er en SUPER motor, har du lyst og råd så løp å kjøp deg en sånn bil! Jeg er imponert over hva Volvo har fått til der, og jeg er INGEN Volvo fan i utgangspunktet, men etter og ha kjørt disse bilene med den D5 motoren så er jeg blitt overbevist om at dem også kan lage motor og bil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slayer Skrevet November 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2005 Kanppene på rattet: På venstre side har du crusekontrollen, og på høyre side er det radioen. Takk! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slayer Skrevet November 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2005 Volvo D5 motoren er en SUPER motor, har du lyst og råd så løp å kjøp deg en sånn bil! Jeg er imponert over hva Volvo har fått til der, og jeg er INGEN Volvo fan i utgangspunktet, men etter og ha kjørt disse bilene med den D5 motoren så er jeg blitt overbevist om at dem også kan lage motor og bil. Hehe! :) har egentlig kanskje ikke råd...men, det spørs litt på hvor mange år finansen går på. Er det 8år så er det meget mulig jeg kliner til. :afro Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slayer Skrevet November 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 Noen som har forslag til felger på en slik bil? Max 18".. Legg gjerne ut bilder av felgene og biler med de felgene. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tvindal Skrevet Desember 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 er jo stor forskjell på gamle 2,5tdin og en d5. bare ikke hvor godt den går men på drivstofforbruk, kvalitet o.l. D5 motoren er jo nydelig. Siter 07 Land Rover Discovery 3, 22" edition ;) 94 Audi RS2 77 Volvo 242 TIC prosjekt, håper på 450++ 98 Beneteau Ombrine 700 daycruiser 08 Ski-Doo MXZ 600 X-RS Pro Open Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rhoydal Skrevet Desember 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 D5'en har jo også komt i ny utgave nå, den gamle 130hk'en er "oppgradert" til 163, altså, den gamle D5'en!! den nye D5'en har 185 hk!! Å det beste av alt er at du nå kan få den i lille S40, gjett om det kommer til sparke fra da, spesielt om du spandere på en chip, (nærmere 220 hk) :D Siter 96 - Volvo 940 - B230FK 92 - Volvo 740 SE - B230F - x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg