G60 Racing Skrevet Desember 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 er dette mye jobb eller er det sånn som man klarer bare man har litt teknisk innsikt?! skal undersøke med kammerat om han kjøper ny cooler til meg på møller siden han jobber der, bare usikker på om jeg skal kjøpe golf G60 uten clima eller rallye cooler?!Hva skal du eventuelt hva for din rallye coller frode? pris? Siter 99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir. 89 Corrado 16vt projekt! (x) 02 Caddy TDI små mods. Turbo is life! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Desember 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 Tipper du må ut med ca 6500,- for en ny en på møller, min selges for 3800,- Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60 Racing Skrevet Desember 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 Tipper du må ut med ca 6500,- for en ny en på møller, min selges for 3800,- Stemmer det at Golf G60 uten clima har best passform og er lettere og montere men rallye coller er bedre effekt messig? Siter 99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir. 89 Corrado 16vt projekt! (x) 02 Caddy TDI små mods. Turbo is life! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60 Racing Skrevet Desember 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2005 Hvordan er dette med ekstern kontra intern westgate? Vet hva det er liksom og hva de gjør men ikke sikker på hvordan en ekstern westgate faktisk fungerer... Slipper den eksosen rett ut i luften eller hvordan reduserer den eksos trykket liksom for at turboen ikke skal få mer ladetrykk? Gjerne med bilder og og forklaringer! Siter 99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir. 89 Corrado 16vt projekt! (x) 02 Caddy TDI små mods. Turbo is life! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M.K.89 Skrevet Oktober 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2007 har noen pris på ca. hvor mye alt vil koste til sammen? Siter Vw Polo 86c Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg