Cozzie Skrevet November 26, 2005 Rapporter Share Skrevet November 26, 2005 Tja.. plager meg ikke så mye at man kaster 300 kroner i det :P Sikkert for smått og komplisert å fikse selv og? Savner også lys i de elektriske speila blah Siter - 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
poppet Skrevet November 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2005 Tja.. plager meg ikke så mye at man kaster 300 kroner i det :P Sikkert for smått og komplisert å fikse selv og? Savner også lys i de elektriske speila blah plaget ikke meg heller, skulla få det lyset til å virke jeg, koste hva det ville:) har lys i nesten alle bryterne mine jeg nå, mangler til speil justeringa og høyde justering på lys. samt askebeger og sig. tenner. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vidder Skrevet November 30, 2005 Rapporter Share Skrevet November 30, 2005 Det som er så rart hos meg er at lyset i vindusheisene avogtil virker, avogtil ikke virker, og noen ganger står de bare og blinker. Hadde også trøbbel med at innelyset ikke slo seg på da jeg åpnet førerdøra, men dette har forsvunnet av seg selv. Lurer på om dette skyldes jordfeil, noen som mener noe om det? Cozzie: Det er ett TV\Radio serviceverksted i Heimdal sentrum, rett over Rema1000. Lurer på om jeg skal dra innom der en dag og høre om de kan fikse bryteren til speil og diffsperra.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg