Gå til innhold

Audi A4 2.8Q ???

Ranger emnet


TurboLeon

Anbefalte innlegg

har sett meg ut en a4 2.8 quattro som jeg likte meget godt...

Har ikke sett så mange slike ute for salg, så vet ikke så mye om de bilene, noen her som vet om noen svakheter eller liknende som bør undersøkes ??

 

Regner med disse bruker en del bensin, men noen som vet hvor mye på langkjøring ??

 

Bilen hadde alt utstyr, men ikke ac\klima :(

Hvor mye koster det å få dette instalert ??

Er dette så vanskelig at en med "litt" peiling på bil klarer å montere ??

 

Det er snakk om en A4 2.8Q 95mod. med 113 000 på tellern....

 

Håper på gode svar:)

 

MVH

A. Veheim

Civicen er solgt, og 2002 Seat Leon 1,8 20vt er innkjøpt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

regner med du kan få den til og gå på under litern på langkjøring.

Ellers er det de vanlige problemene som er på alle a4 fra 95 mod til 99.

ang ettermontering av Klima, så bør du ha peiling før du begynner, dette er ikke lett og blir dyrt. Jeg hadde nok leta etter en med klima, hvis du må ha dette.

Ellers så finnes det ikke mange med 2.8 litern.. Lykke til

2002 Vw Passat 1.9 TDi Highline

1989 Audi 90 2.2 20V Turbo Quattro

1967 Vw Boble 1303 S

(x)1997 Vw Passat 1.8 Turbo

(x)1990 Audi 90 2.3 ABT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet at på A4 1995-98 var det en god del elektriske feil. Ikke spør meg hvilke feil dette kan være, men har hørt no sånt..;)

Har hatt en 95' A4 og har en 96' A4... Aldri hatt noe problem med det elektriske!

Det er et oppskrytt problem...

99' Audi A8 4.2 Quattro http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153036

85' Mærche

 

X-96' Audi A4TQ, X-95' Audi A4TQ, X-84' Audi 80cl

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=118129

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt en 95' A4 og har en 96' A4... Aldri hatt noe problem med det elektriske!

Det er et oppskrytt problem...

 

Hehe..det har du nok rett i ja. har hatt en 98` A4 i 2 år vi også, ingen problem med det elektriske! Ikke ei smule engang! :D

-85 Audi 90 2,2E 10v

x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane

 

Vorsprung durch technik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer med 174hk ja. Hadde selv denne motoren i min audi coupe. Var veldig fornøyd, men på ca 130k har topp pakningene og en del andre pakninger i motoren en tendens til å ryke. Topp pakningene går såpass tidlig pga belastning og faktisk burde det vært en skrue til, men det er det ikke plass til. Jeg brukte nok ca 1 på vanlig kjøring og litt under på langkjøring. Pen lyd med luftfilter og strake rør:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår