Islanwind Skrevet November 13, 2005 Rapporter Share Skrevet November 13, 2005 I det siste har sentrallåsen min begynt å fucke seg.. Låser seg ikke opp når jeg trykker på knappen.. Og når eg bruker nøkkelen så åpner ikke alle dørene seg... Men først etter et par minutter, så åpner de seg plutselig.. Og sentrallåsen lager lyder støtt.. Som om de prøver å låse seg eller noe.. kommer knitrelyder fra låsen... Noen som har peiling? Kan dette skyldes vann? For ei uke siden, så stod jeg ute i delvis regn, og ordna ruteheisen.. Da var jo dørtrekket av.. Og det er vel egentlig etter det, dette har skjedd... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomassj Skrevet November 13, 2005 Rapporter Share Skrevet November 13, 2005 kunne høres ut som det er hjernen som har slått seg vrang Siter 95 Golf 3 94 Audi 80 competition, oppe å går med megasquirt 85 Volvo 740 88 Volvo 740 delebil 87 Volvo 240 Stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Islanwind Skrevet November 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2005 hjernen til sentrallåsen? :S kunne høres ut som det er hjernen som har slått seg vrang Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigRoar Skrevet November 13, 2005 Rapporter Share Skrevet November 13, 2005 hehe, høres ut som et slitent låsesystem spør du meg da.. opp med alle dørtrekk og smør opp alle låsa hadde jeg villa gjort.. er ikke så vanskelig på vectra heller det, vel? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Islanwind Skrevet November 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2005 Okey.. Har litt å gjøre på i vinter da.. Men kan ikke ha noe med at det har kommet vann der da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennca Skrevet November 14, 2005 Rapporter Share Skrevet November 14, 2005 Elektronikk og vann er alltid en dårlig kombinasjon... Ettersom du tydligvis har fjernstyrt sentrallås spørs det om du ikke bør få en Opelforhandler eller Defaforhandler til å kjøre en diagnose på sentrallåshjernen... Men prøv det enkle først :p Sjekk for løse ledninger og smør opp låsene dine som det ble foreslått først. Penger spart er penger tjent ;) Siter 2000 Nissan Primera P11-144 1,8 DOCH 1995 Chrysler Neon 2.0 16v *Solgt* 1989 Mazda 626 Coupè *Solgt* 1986 Mazda 626 Sedan *RIP* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg