Darty Skrevet Desember 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2005 Kuleste opel'n som er laget, og rett type motor! Dette blir bra ;) Siter 1973 Pontiac Firebird 2007 VW Passat 2.0 TDI [X] 1961 VW Boble [X]1983 VW Golf MK1 OldSchool [X]1988 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettC_76 Skrevet Desember 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2005 kadett c er nice ja, HELT feil motor.. men ska nok funke bra likevel :) Siter Opel Kadett C :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffii Skrevet Desember 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2005 Skulle hatt noen hvite felger :) 13" :P det er fett på de bilene :P ÅRH :P hehe skal kjøpe kadett coupe til sommeren tenkte jeg :D Siter Opel Kadett C :pray Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettC_76 Skrevet Desember 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2005 jepp, har handla felger.. hvite 13" revolution classic elns! blir bra med spacere ;) Siter Opel Kadett C :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettC_76 Skrevet Desember 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2005 hvorfor faen selger de kortstyring som ikke passer 100 %.. får i etterkant hørw at jeg trenger en skjøt fra rattstammen til b ascona.. flere som har vært borti dette? måtte også slå ut et lager for å sette inn tannstaget først, for så å tre lageret etter.. for de det nye tannstaget var litt tykkere enn det gamle så det gikk ikke gjennom lageret! ææ :) Siter Opel Kadett C :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet Desember 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2005 jepp :D sånn det er se. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettC_76 Skrevet Desember 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2005 alltid like arti når man finner ut sånt i ettertid :P Siter Opel Kadett C :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettC16v Skrevet Desember 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2005 Grunnen til det er at det er færre og større tannhjul på den nedgående akslingen slik at det blir kortere styring... Og jeg fikk samme sjokket jeg også at du må ha leddet fra ascona/manta b jeg også, klødde meg litt i hodet først da ja.. Men slik er det bare... Siter Omega 2.2DTI Omega B 16v Turbo 286whp Kadett C 74' Caravan 1200 Kadett C 77' Caravan RIP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettC_76 Skrevet Desember 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2005 er det færre og større på den liggende akslingen og eller? må vel være det ettersom at tannhjula ska passe med hverandre? skjønner ikke helt hvorfor de lager kortstyringa til KADETT C sånn om man ska bruke manta/ascona deler. helt på trynet.. Men er det noen som vet hvor mange grader kortstyringa fra pedersens racing er på? vet det enda ikke selv.. Siter Opel Kadett C :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettC16v Skrevet Desember 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2005 ja siden selve tannstang akslingen har færre og større så må jo nedgående akslingen ha det også.. Siter Omega 2.2DTI Omega B 16v Turbo 286whp Kadett C 74' Caravan 1200 Kadett C 77' Caravan RIP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettC_76 Skrevet Desember 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2005 Siter Opel Kadett C :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettC_76 Skrevet Desember 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2005 ser ut til at jeg har et lite problem med motorfeste om dere sjekker bilde nr.4.. Stålrøra som går ut til oljekjølern går RETT over motorgummien og festet.. har bare et ord, FAEN.. noen som vil kjøpe møkka? Siter Opel Kadett C :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet Desember 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2005 flytt røra? kan kjøpe den for 5k. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettC_76 Skrevet Desember 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2005 ja har igrunn funnet ut hva jeg ska gjøre.. ska flytte motorgummien! så får festet lengre mot motoren! Men er noen ganger man blir LEI, sikker på at jeg hadde solgt på sekundet om noen hadde kommet med 10k igår iallefall :P hehe.. Siter Opel Kadett C :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettC_76 Skrevet Desember 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2005 motorgummien blir IKKE, flyttet.. skal istedet få laga meg ny hydraulikkslanger til oljekjølern.. så jeg får motorfestet der jeg vil! Hvilken motorgummi bør jeg skaffe? Hvor? Siter Opel Kadett C :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg