asona_er_best Skrevet Desember 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2005 hei,bare lurte på en ting.....du skal vell ikke ha motor'n så rett som d han er på bildet? for d har jeg hørt at ikke er bra....med mindre du kjøper b20 bunnpanne for da blir den rett.....har jeg hørt da,vet jo ikke om d stemmer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettC_76 Skrevet Desember 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2005 kan ligge noe i det ja.. den ska ikke stå så rett nei, men må få fjerna de røra jeg snakka om :) Siter Opel Kadett C :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Desember 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2005 jiipppiii hadde rett...hehe neida....men du kan jo skaffe b20 bunnpanne for d har jeg hørt at funker og noe mere power.....men hva mere skal du gjøre med bilen a? blir d breddere eller? d kunne du tatt fra en golf gti for di er sånn passe stoore Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettC_76 Skrevet Desember 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2005 skal ikke gjøre noe med bilen.. ska bare ta motor og interiør jeg! Siter Opel Kadett C :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Desember 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2005 okei....da blir d en sleeper...kuuuult Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettC_76 Skrevet Januar 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2006 bud tas imot.. står fremdeles som prosjekt! må kansje selge pga trenger bruksbil.. er snart 18år og ska pendle, så må ha bil som starter.. kan ta innbytte! kom med forslag!! :) Siter Opel Kadett C :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
exEleC Skrevet Januar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2006 Hvor står den i landet ? Siter En vakker dag så får jeg nok lappen på bil .... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettC_76 Skrevet Januar 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2006 er i gang med å trekke opp interiøret.. og har endelig funnet ut hvordan motoren ska stå.. det blir b20 bunnpanne og en nesten rettstillt motor: Siter Opel Kadett C :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Januar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2006 er i gang med å trekke opp interiøret.. og har endelig funnet ut hvordan motoren ska stå.. det blir b20 bunnpanne og en nesten rettstillt motor: får u no effekt av å rettstille motor'n?...hørt noe om at d blir noe mer hk men vet ikke om dette stemmer da.... ser bra ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettC_76 Skrevet Januar 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2006 nei får vel ikke mere hk, gjør det kun for plassens skyld.. Siter Opel Kadett C :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Januar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2006 nei får vel ikke mere hk, gjør det kun for plassens skyld.. okei...men du må gjøre om på girkasse festene da...vist ikke så blir d jo heelt mongo å gire lixom Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettC_76 Skrevet Januar 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2006 slipper å gjøre om på de.. bruker anna clutchkåpe så får rettstilt girkassen og.. Siter Opel Kadett C :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettC_76 Skrevet Januar 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2006 Nye dørsidene: Siter Opel Kadett C :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet Februar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2006 samme bil som står til salgs på opel motorsport siden? hvordan går det med motormonteringa? Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettC_76 Skrevet Februar 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2006 det er samme bilen.. motormonteringa ska gå greit den, men må selge bilen nå pga blir 18 og vil heller ha en bil som starter og går greit! Så vurderer å selge motoren utenom og selge kadetten med 1200 motor nå.. får se hvordan det blir og om jeg får noen bud.. regner med det var du som sendte sms tjekk.. ? Siter Opel Kadett C :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg