Moldvarp Skrevet November 16, 2005 Rapporter Share Skrevet November 16, 2005 kan vel ikkje vere de... dei er e store... ca 8 - 9 cm... skal ha små runde eg... tips meg viss noken finne! helt runde Art nummer på biltema: 42-339 Rektangulære tåkelys Ovalt tåkelys Begge er nappa fra Biltema siden for det eksakte artikkelnummeret..! Men dem er vel tilnærmet helt runde.!? kiddie På Biltema Siden står det Mål: 70 x 58 x 100 mm ogMål: 130 x 60 mm, dybde 75 mm. på samme artikkel nummer, og samme side! :???: Siter NCCN (Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera SI Skrevet November 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2005 Art nummer på biltema: 42-339 Takk!! nå har eg foresten lagt ut nye bilder i post1 ... Siter 2002 Passat 1.9TDI Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fox Skrevet November 16, 2005 Rapporter Share Skrevet November 16, 2005 Begge er nappa fra Biltema siden for det eksakte artikkelnummeret..!Men dem er vel tilnærmet helt runde.!? kiddie På Biltema Siden står det og på samme artikkel nummer, og samme side! :???: De er litt bredere fordi skruene etc sitter på hver siden. Men selve lyset er trill rundt. Siter '07 Ford disConnect 220LX '98 Audi Cabrio x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera SI Skrevet November 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2005 De er litt bredere fordi skruene etc sitter på hver siden. Men selve lyset er trill rundt. fekk mail fra hella i dag... de hadde noken som var 6 cm i diameter... men kostet 800 + mva... såg noken få ein mekk butikk.. de var tøffe..., men stikker alt for langt ut... de var veldig små... akurat som de fra biltema... eg er ute etter å montere de inn i fangeren... borre hull til de... ikkje montere i eit sånn stort hull med gitter i.. det blir siste utvei i såfall.. her er biltema sine... Siter 2002 Passat 1.9TDI Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nyhusern Skrevet November 22, 2005 Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 Endelig har eg fått batteri på kameraet og gidda å Prøvemontere fronten... Hmm, hvorfor har du ikke lagt ut disse bildene på http://www.nccn.no/forum ??? Siter How mutch do you know about yourself, if you've never been in a fight Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera SI Skrevet November 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 Hmm, hvorfor har du ikke lagt ut disse bildene på http://www.nccn.no/forum ??? hmm... det har eg glemt... skal ordne det! Siter 2002 Passat 1.9TDI Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg