SpontaN520i Skrevet November 13, 2005 Rapporter Share Skrevet November 13, 2005 Noen som har noen forslag på baksett og front set som spiler skikkelig høyt?? har stoor bass i bilen så trenger ikke noe bra bass. de trenger ikke ha klipch kvalitet på lyden men skal ikke skurre. Jeg tenkte på BOLT ligthning serien de spiller knall høyt for prisen, noen som har noen forslag??? kiddie Siter SO LONG 520i RIP Fiesta Vectra A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blæddis Skrevet November 13, 2005 Rapporter Share Skrevet November 13, 2005 Du kan jo teste ut Lanzar sin Opti serie!! Har selv opti 6.1 og opti 6.c, spiller som fy.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpontaN520i Skrevet November 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2005 ok har du noen link?? Siter SO LONG 520i RIP Fiesta Vectra A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blæddis Skrevet November 13, 2005 Rapporter Share Skrevet November 13, 2005 Sjekk dær du har forsterkern ifra!! :tannløs Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet November 13, 2005 Rapporter Share Skrevet November 13, 2005 Noen som har noen forslag på baksett og front set som spiler skikkelig høyt?? har stoor bass i bilen så trenger ikke noe bra bass. de trenger ikke ha klipch kvalitet på lyden men skal ikke skurre. Jeg tenkte på BOLT ligthning serien de spiller knall høyt for prisen, noen som har noen forslag??? kiddie Fusion Jonah Lomu settet er noe for deg :-) sjekk http://www.autocustom.no Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jalla Skrevet November 13, 2005 Rapporter Share Skrevet November 13, 2005 Morel Pulse skulle vel også gjøre en god jobb her vil jeg tro. http://www.morel.no/. Siter Ut på tur - signatur... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet November 13, 2005 Rapporter Share Skrevet November 13, 2005 Fusion Jonah Lomu settet er noe for deg :-) sjekk http://www.autocustom.no hiver meg på denne, har det i vitoen, spiller helt vanvittig... Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Woodbeach Skrevet November 14, 2005 Rapporter Share Skrevet November 14, 2005 Hmm...tja...om det ikke er JBL Decade denne gutten søker! :) (Går under navnet JBL T-95 eller no i enkelte butikker) Siter Honda Prelude 2.0l 4ws 89' Audi A6 1,8T 98' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hifonic Skrevet November 14, 2005 Rapporter Share Skrevet November 14, 2005 Du kan jo teste ut Lanzar sin Opti serie!!Har selv opti 6.1 og opti 6.c, spiller som fy.... Hmm, jeg må si at lyden fra Lanzar Opti frontsettet var rimelig dårlig.. Kan jeg kalle lyden stygg uten at jeg blir drept? :) Siter -'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass -'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger Team Lydtrykk.no avd. Finnmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audioteam Skrevet November 14, 2005 Rapporter Share Skrevet November 14, 2005 Spille høyt, Focal K2 power serien . Den spiller høyt og pent :) Mvh Siter Driver Audioteam . Leder i Acap . Agent for Ice Audio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blæddis Skrevet November 14, 2005 Rapporter Share Skrevet November 14, 2005 Hmm, jeg må si at lyden fra Lanzar Opti frontsettet var rimelig dårlig.. Kan jeg kalle lyden stygg uten at jeg blir drept? :) No problem!! :hammer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Woodbeach Skrevet November 14, 2005 Rapporter Share Skrevet November 14, 2005 Spille høyt, Focal K2 power serien .Den spiller høyt og pent :) Mvh PENT spiller det ikke da men... violin Siter Honda Prelude 2.0l 4ws 89' Audi A6 1,8T 98' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audioteam Skrevet November 14, 2005 Rapporter Share Skrevet November 14, 2005 PENT spiller det ikke da men... HVA??? hvor har du montert det da? under panseret :) Bare kødda Mvh Siter Driver Audioteam . Leder i Acap . Agent for Ice Audio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Woodbeach Skrevet November 14, 2005 Rapporter Share Skrevet November 14, 2005 HVA??? hvor har du montert det da? under panseret :) Bare kødda Mvh Har hørt Stian (Beemerz1) sin Golf, og det spillte rimelig høyt! :D Koste meg når han dro på, men det spillte ikke pent..Dette er selvsagt en smakssak.. Siter Honda Prelude 2.0l 4ws 89' Audi A6 1,8T 98' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg