petrez Skrevet November 12, 2005 Rapporter Share Skrevet November 12, 2005 Er ute etter et godt 5,25" component sett foran, prisklasse maks 2000. Det jeg har sett litt på foreløpig er FOCAL 130A1 Cadence ZX5-Kit Morel Pulse 5. 5,25" 2-way system (1950,- på http://www.morel.no) Kan også legge til at de helst ikke bør være for dype, vil helst slippe å lage større hull i dørene enn det er ('98 Almera). Har ikke fått hørt noen av disse settene desverre, så er litt usikker på hva jeg vil foretrekke. Er åpen for det meste av forslag. Bestiller senest i morgen kveld/mandag morgen, så det bør bli bestemt innen den tid... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audioteam Skrevet November 12, 2005 Rapporter Share Skrevet November 12, 2005 Du har jo også dette til under 2000 Mvh Siter Driver Audioteam . Leder i Acap . Agent for Ice Audio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
petrez Skrevet November 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2005 Endte opp med å skaffe 5,25" Focal Polyglass 130 V1 compo sett, fikk en deal på det av en fyr, helt nytt... Så har vært og hentet, skal montere i morgen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gundersenautoparts Skrevet November 12, 2005 Rapporter Share Skrevet November 12, 2005 Goodie goodie, du vil bli fornøyd med det settet vil jeg tro. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audioteam Skrevet November 12, 2005 Rapporter Share Skrevet November 12, 2005 Bra valg :) God helg Siter Driver Audioteam . Leder i Acap . Agent for Ice Audio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg