eschie Skrevet November 11, 2005 Rapporter Share Skrevet November 11, 2005 hallo folkens,,, det er vel ingen som har en bakre potte til golf 2 liggende, har bare effektanlegg, å det ville de ikke ha på eu kontroll gitt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
banybakke Skrevet November 11, 2005 Rapporter Share Skrevet November 11, 2005 Jeg har godkjent min G60 med 3" anlegg flere ganger uten anmerkning Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eschie Skrevet November 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2005 Jeg har godkjent min G60 med 3" anlegg flere ganger uten anmerkning men så har jeg dobbel 4" jeg da, å det blir noe ann et igjen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet November 11, 2005 Rapporter Share Skrevet November 11, 2005 Men så er vel ikke hele anlegget ditt dobbel 4", men endestussen. Hele anlegget til banybakke er 3" Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eschie Skrevet November 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2005 Men så er vel ikke hele anlegget ditt dobbel 4", men endestussen.Hele anlegget til banybakke er 3" men så er det ikke det jeg er ute etter da, driter i hva han har, men det er for mye støy, så da må jeg ha noe som ikke BRÅKER... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Skrevet November 12, 2005 Rapporter Share Skrevet November 12, 2005 har det samme problemet gitt.. Siter - 1995 VW "Cult Golf" :) x 1986 VW Golf 2 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eschie Skrevet November 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2005 har det samme problemet gitt.. er noe dritt det der..... di vet jo godt at jeg setter på effektanlegget etter at jeg har vært der... satt på lyd demper før jeg dro på visning da. hadde han hørt det støyet hadde han vel gått i bakken.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Skrevet November 12, 2005 Rapporter Share Skrevet November 12, 2005 hehe kiddie sant det! kan vel nesten si jeg at jeg har nermere fri eksos:P når jeg starter bilen, står naboene i vinduet og glaner :afro Siter - 1995 VW "Cult Golf" :) x 1986 VW Golf 2 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eschie Skrevet November 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2005 hehe kiddie sant det! kan vel nesten si jeg at jeg har nermere fri eksos:P når jeg starter bilen, står naboene i vinduet og glaner :afro omtrent det jeg haddepør jeg fikk på lyd demperen også. var å skulle besøke ei venninde her for en stund siden, ho bor i 3 etage, å sa det ristet i bildene på veggen når jeg kom..... men synes det er litt bøst jeg, det skal BRÅKE. eller så er det ingen ungdomsbil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
banybakke Skrevet November 12, 2005 Rapporter Share Skrevet November 12, 2005 Jeg har trimmet G60 med 3" hele veien uten annen demping enn den bakerste potta som demper lyden litt. Hold kjeft i bilen min, jeg hører ikke hva du sier likevel. ha ha Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Skrevet November 13, 2005 Rapporter Share Skrevet November 13, 2005 banybakke : og det har du fått gjennom eu kontroll ? åssen er det med co utslipp i den da? mye? :biker Siter - 1995 VW "Cult Golf" :) x 1986 VW Golf 2 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eschie Skrevet November 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2005 Jeg har trimmet G60 med 3" hele veien uten annen demping enn den bakerste potta som demper lyden litt. Hold kjeft i bilen min, jeg hører ikke hva du sier likevel. ha ha sånn lyd det skal være det, men kjenner du noen som godkjenner for deg du da eller?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Skrevet November 13, 2005 Rapporter Share Skrevet November 13, 2005 1.8l sport, med trimkam og weber gasser( ikke sikker på merke osv. ) og bare den bakre lyddemper.. låter veldig mye.. skal på eu kontroll til uka.. tror ikke den eksosen kommer igjennom.. Siter - 1995 VW "Cult Golf" :) x 1986 VW Golf 2 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
banybakke Skrevet November 13, 2005 Rapporter Share Skrevet November 13, 2005 sånn lyd det skal være det, men kjenner du noen som godkjenner for deg du da eller?? Jeg har rustfritt anlegg, Bytter ut røret som sitter bak der katalysatorn skal sitte med en lyddemper når jeg har bilen på EU kontroll Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eschie Skrevet November 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2005 Jeg har rustfritt anlegg, Bytter ut røret som sitter bak der katalysatorn skal sitte med en lyddemper når jeg har bilen på EU kontroll da blir det jo noe annet igjen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg