NuGgIZ Skrevet November 10, 2005 Rapporter Share Skrevet November 10, 2005 Halloen, eg vurdere og kjøpe mine foreldres Chrysler Stratus LE. Det eg då lurer på er om det er noen som vet kor eg kan kjøpe diverse styling til denne.. Som f.eks nye bak lykter osv. Takker for alle svar.. mvh Børge Siter 1995 Crysler Stratus 2,0 LE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet November 11, 2005 Rapporter Share Skrevet November 11, 2005 http://www.streetdesign.no er vel de eneste i norge som fører et kit til stratus! baklykter kan jeg med engang si ikke finnes! ikke engang i statene, de som har det der, har fått customlagd baklys.. er det jeg mener å huske ihvertfall! kan jo kanskje ha kommet i senere tid men.. Siter Bmwccn #7477 Bmw E39 520I(solgt) Chevrolet G30 Starmaster(solgt) S4 ABT 2,7 Biturbo Tråd her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NuGgIZ Skrevet November 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2005 Er det noen som har noen bilder av stratus'er?? sånn at eg har noe og se etter om eventuele ting eg kan gjøre med fattern deres visst eg kjøper den... Siter 1995 Crysler Stratus 2,0 LE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet November 12, 2005 Rapporter Share Skrevet November 12, 2005 kommer kanskje litt ann på hvilken farge stratusen er men, fjerne emblemer, lakke baklysa helrøde, senke og få på felger gjør mye =) mange som sier det kan bli litt tøff lyd i stratusene og men, ekke sikker på hvilken eksos eller motor det var på! Siter Bmwccn #7477 Bmw E39 520I(solgt) Chevrolet G30 Starmaster(solgt) S4 ABT 2,7 Biturbo Tråd her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NuGgIZ Skrevet November 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2005 Stratusen er den pene fargen hvit.. :) Siter 1995 Crysler Stratus 2,0 LE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
XantoZ Skrevet April 3, 2008 Rapporter Share Skrevet April 3, 2008 min stratus har rå lyd 96 stratus, spesielle baklykter kan "spesial" bestilles fra en privat person i usa, finnes ikke noe annet for denne bilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NuGgIZ Skrevet April 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2008 hmmm, litt gammel tråd dette... den kan vel egentli slettes med tanke på at eg solgte bilen for 1 år siden.. :) Siter 1995 Crysler Stratus 2,0 LE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
XantoZ Skrevet April 6, 2008 Rapporter Share Skrevet April 6, 2008 hahahahhaha så ikke dato :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pilsnener Skrevet November 23, 2010 Rapporter Share Skrevet November 23, 2010 ebay er en fin ting finner ting til Stratus der... jeg har en 2l Stratus, er Cirrus motor så må ofte lite etter Cirrus deler får få tak i ting og tang på ebay Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg